Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Signify Netherlands B.V. Eindhoven

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
High Tech Campus 48
5656 AE Eindhoven
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Signify Netherlands B.V. in Eindhoven

Het ontwikkelen en fabriceren van en handel drijven in electrische, electronische, mechanische en andere produkten en systemen op lichtgebied in de ruimste zin van het woord.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Signify Netherlands B.V. in Eindhoven

Onze bezoekers over Signify Netherlands B.V. in Eindhoven

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5.6/10
    (46 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    38%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5.1/10
    (20 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6.3/10
    (14 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.7/10
    (12 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Signify Netherlands B.V. in Eindhoven

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Deze site berekend belachelijk veel kosten terwijl ze niet bereikbaar zijn op aangegeven uren en totaal geen kennis van zaken hebben...is oplichting.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Tijdens de renovatie van mijn woning in Duitsland kocht ik LED spots + trafo van Philips. Na inbouw door de electricien begaf de trafo het. Ik heb per mail contact opgenomen met Philips Lightning / consumenten en het probleem voorgelegd, voorzien van de nummers op de trafo. In het begin ging het goed: ontvangstbevestiging, daarna een reactie met een link naar de mogelijke lamp set. Deze klopte, nog een mail gehad met de vraag of ik de aankoopbon nog had. Geantwoord, dat deze mogelijk in een doos zat, die na de verhuizing en renovatie nog moest worden uitgepakt. Daarna nooit meer wat gehoord. Telefonisch is het bedrijf onder een 0900 nummer bereikbaar. Gemeld, dat dit vanuit het buitenland niet te bereiken is, waarna hetzelfde nummer gestuurd werd, dat volgens Philips vanuit het buitenland te bereiken is. Ik was al geen fan van Philips en ben het nu ook niet geworden.....