Vul hier in wat u zoekt

Etipar B.V. Tilburg

Dongenseweg 90 5047SG Tilburg
  • Telefoonnummer:
  • Bedrijf nu anoniem bellen:

    Waarom anoniem bellen?

    • Privacy op uw telefoon, geen last van callcenters
    • Voorkom dat u op verkeerde momenten wordt teruggebeld
    • Uw oproep is onherkenbaar en kan niet genegeerd of ontweken worden
    (€ 0,90 cpm)
  • Doorverbind code:
  • Website:

Informatie over Etipar B.V. in Tilburg

Het aanleggen, onderhouden en repareren van rioleringswerken, het reinigen van gevels, dakgoten en schoorstenen, het reinigen en onderhouden van woningen en gebouwen. Het verrichten van isolatiewerkzaamheden en voorts het verrichten van alle werkzaamheden met betrekking tot het loodgietersbedrijf

Bent u bedrijfseigenaar? Meld u gratis aan.

Onze bezoekers over Etipar B.V. in Tilburg

  • Telefonische bereikbaarheid:
    100%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf:
    6.8
    1 beoordeling
  • Beoordeling service van dit bedrijf:
    6.8
    1 beoordeling
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf:
    6.4
    1 beoordeling
  • Totaal:
    6.7
    3 beoordelingen
Geef beoordeling

Reviews over Etipar B.V. in Tilburg


1 review
5.3
  • Algemene indruk:
  • Service:
  • Prijs/Kwaliteit:

In september 2014 heeft dit bedrijf een lekkage van een dakkapel verholpen. Het werk is prima uitgevoerd. Het lek is verholpen. Ze waren zelfs sneller klaar dan van te voren begroot. Hiermee begon echter wel de ellende over de administratieve afhandeling. Bij het verstrekken van de opdracht was een uurtarief (50 euro) bepaald en een verwachte post voor materiaal. Bovendien was ook verwacht dat er 6 tot 8 uur met 2 man aan het vernieuwen van het dakleer (1,5 m2) gewerkt moest worden.
Tot hun verassing (niet die van mij overigens) waren ze na 4 uur al klaar.
Echter de factuur die ik ontving rekende gewoon 12 uur (2 x 6) af. Bij navraag daarover kreeg ik een woedende administratief medewerkster aan de lijn die al wel verwacht had dat ik zou bellen maar die vond dat ze het heel had goed gedaan met de factuur. Ik mocht er niets van zeggen. Ik hield aan dat ik een factuur wilde ontvangen die overeenkomstig hetgeen geleverd was. De wereld was te klein en uiteindelijk werd de hoorn erop gegooid. Enkele dagen later ontving ik een nieuwe factuur die helemaal uitgesplist was naar het niveau van het aantal gebruikte schroeven. De arbeidsuren waren teruggebracht van 12 naar 9,5 uur. Nog steeds 1 uur teveel naar mijn idee. Maar nu had men ook een half uur gerekend voor het opruimen nadat ze bij mij weg waren en tijd opgevoerd voor de inspectie die 2 weken voordat de klus werd uitgevoerd is gedaan door iemand van etipar. Die is toen een half uurtje komen kijken en daar werd nu een heel uur voor gerekend met daar bovenop natuurlijk ook nog voorrijkosten. In principe ben ik met alles akkoord behalve dan 1 vol uur arbeid. 8,5 uur is geleverd en ik betaal nu 9,5 uur, maar dat is al minder dan 12 uur. Vanwege het feit dat er totaal niet te praten valt met de medewerkster van dat bedrijf heb ik die rekening maar gewoon betaald, maar ik raad iedereen aan om als je met dit bedrijf in zee gaat heel goed af te spreken wat je uiteindelijk gefactureerd gaat krijgen en hoe dat wordt vastgesteld. Met getekende werkbonnen bijvoorbeeld. Zij hebben zelfs nog houten latten die ik in mijn garage had liggen gebruikt omdat ze tekort hadden en ik zie niet dat die ook weer eraf zijn gehaald bijvoorbeeld. Nou kun je over alles gaan vallen en dat wil ik ook niet, maar een rekening die 30% hoger is dan wat er geleverd is voor dat bedrag vind ik wel een behoorlijk hoge fooi. Zelfs als het karwei zelf prima is gedaan.

Gerelateerde bedrijven Etipar B.V. Tilburg