Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Loodgietersbedrijf Broeren B.V. Etten-Leur

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Voorsteven 11
4871 DX Etten-Leur
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Loodgietersbedrijf Broeren B.V. in Etten-Leur

De uitoefening van het sanitair installatiebedrijf, het loodgieters- en dakbedekkingsbedrijf, aanleg van centrale verwarmingsinstallaties onderhoud en reparaties van sanitaire- en verwarmingsinstallaties.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Loodgietersbedrijf Broeren B.V. in Etten-Leur

Onze bezoekers over Loodgietersbedrijf Broeren B.V. in Etten-Leur

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.7/10
    (59 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    64%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4.6/10
    (25 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.9/10
    (18 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.8/10
    (16 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Loodgietersbedrijf Broeren B.V. in Etten-Leur

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Klantgerichtheid kennen ze niet hier. Bel je om een afspraak te maken voor het verhelpen van een lekkage, is het antwoord dat ze het gaan plannen en terug bellen. Als je na twee dagen stilte nog maar eens belt, is het antwoord hetzelfde: we gaan het plannen en u hoort nog van ons. Op de vraag of ze kunnen aangeven wanneer ze hun planning dan maken, is het antwoord 'dat weet ik niet, u hoort het wel'. Ik hoor helemaal niks meer... Gauw een ander zoeken!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Helaas, geen positieve beoordeling. Gevraagd om zelfgekochte wastafelkraan (geen goedkoop dingetje) te vervangen. Jongen kwam, deed zijn best, gaf aan zijn dag niet te hebben, aansluiten mislukt. Koud water lekte, warm niet gelukt. Ik moest maar een ander slangetje kopen. Gevraagd of hij de oude slangetjes had geprobeerd. Antwoord ja, waarheid: nee, die zaten gewoon nog aan de oude kraan weggezet in de doos. Of ik maar een nieuw slangetje ging kopen dan kwamen ze later wel terug. Weggegaan. Te verbluft geen slangetje meer gekocht, rekening te lang laten liggen. niet slim, oke. Wilde de jongen niet afvallen. Uiteindelijk gebeld. Antwoord: we kunnen er niks aan doen als het aan de kraan ligt. Eeehhhh....waar zijn loodgieters dan voor? Toch maar betaald, maar geen aanrader dus.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Dit is een bedrijf wat totaal geen gevoel voor een (nieuwe) klant heeft!

Bel je met ?s morgens met de telefoniste met de vraag of ze kunnen komen, aangezien ik een storingsmelding op mijn cv-ketel heb en dus geen warm water.

Fa. Broeren: "We zitten helemaal volgepland tot 27 juni en we werken tot 16.30?.

Ik: ?Is het mogelijk om wellicht na 16:30 even langs te komen, want ik heb geen warm water??

Fa. Broeren: ?Nee?.

Ik: ?Waarom niet??

Fa. Broeren: ?Waarom wel??

Ik: ?Omdat ik geen warm water heb en dat is erg vervelend. (ik zat vantevoren erover te denken, om een onderhoudscontract voor mijn cv-ketel bij hun af te sluiten).

Fa. Broeren: ?Dan zoek je toch gewoon een ander die de storing verhelpt!?........

Een tip! Misschien door na werktijd wèl een half uurtje langs te komen en de storing te verhelpen, kun je iemand overtuigen om voor jouw bedrijf te kiezen. Dit lijken wel een stel ambtenaren die op klokslag 16.30 stoppen met werken!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Dit is typisch een bedrijf wat totaal geen gevoel voor de klant heeft!
Bel je met de vraag of ze kunnen komen aangezien we een kleine van een jaar hebben met 40 graden koorts en geen watervoorziening meer hebben ivm geklapte koppeling...
"Bent u al klant?" "Nee? We helpen alleen onze eigen klanten in de vakantieperiode."
Een tip! Misschien door goede service te verlenen kun je de klant overtuigen om voor jouw bedrijf te kiezen?

Telefoontje naar concullega Able en binnen een half uur was de storing verholpen!! En op zondag! Dat is "SERVICE" met hoofdletters!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Men doet wat men zegt!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Diverse werkzaamheden verricht in de afgelopen jaren. Altijd keurig punctueel op tijd en op afspraak en laten werk netjes achter. Ik vind het prettig dat ze hun werk goed plannen. Nooit enig probleempje mee gehad. Kan het bedrijf dus warm aanbevelen.