Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

CE Repair Services Dordrecht B.V. Dordrecht

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Daltonstraat 25
3316 GD Dordrecht
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over CE Repair Services Dordrecht B.V. in Dordrecht

Het verrichten van audio- en videoreparaties, onderhoud- en reparatiewerkzaamheden aan electronische apparatuur, expertise- en schadeoorzaakonderzoeken aan apparatuur met bliksemen andere schade en de handel in apparaten en benodigdheden; holdingactiviteiten

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van CE Repair Services Dordrecht B.V. in Dordrecht

Onze bezoekers over CE Repair Services Dordrecht B.V. in Dordrecht

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.5/10
    (54 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    10%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4.2/10
    (24 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.8/10
    (19 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.5/10
    (11 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over CE Repair Services Dordrecht B.V. in Dordrecht

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bestelnummer 2664970 - heb het van tevoren opgegeven om onbetrouwbare antwoorden te voorkomen. We hebben de afgelopen 5 maanden aanhoudende problemen met de wasmachine gehad. Vier keer zijn er ingenieurs gekomen om één probleem op te lossen. Halverwege zijn er veel dingen kapot gegaan en vervangen. Door zoveel vervangingen is de kwaliteit van de machine gedaald en maakt hij rare geluiden. Het is in ieder geval qua kosten een van de high-end machines. ZE HEBBEN DE VERWARMINGSEENHEID BESCHADIGD tijdens het repareren en vervangen ervan bij de volgende afspraak. DAARNA DACHTEN ZE DAT HET EEN POMPPROBLEEM WAS EN ZE VERVANGEN - HET PROBLEEM WERD NOG STEEDS NIET OPGELOST DAAROM WAS DE POMP NIET HET PROBLEEM. Vanochtend kwam er weer een ingenieur, speelde 5-10 minuten met de machine, terwijl hij met iemand aan de telefoon was en concludeerde binnen 10 minuten, NU NA 5 MAANDEN EN 4 INGENIEURS DIE ernaar keken - dat het probleem elektronisch was! EN IK MOET NOG EEN AFSPRAAK KRIJGEN OM HET TE REPAREREN. Is er enige garantie dat het de volgende keer zal worden opgelost? Absoluut niet! mijn vertrouwensniveau is absoluut NUL en ik ben er zeker van dat CE-reparatie het probleem niet kan oplossen, mogelijk vanwege hun absoluut slechte kwaliteit. Gelukkig hadden ze me de laatste keer dat ik dit probleem uitvoerig met Samsung besprak, verteld dat het voor de laatste keer zou worden gecontroleerd/onderhouden voordat ze ervoor zouden kiezen om de machine te vervangen/terugbetalen. Ik heb uren verspild en vele dagen thuis moeten blijven zodat CE-reparateurs een tijdje met de machine konden spelen en naar huis gingen met elke keer een nieuw probleem en een afspraak konden maken. Ik heb 5 maanden lang mijn was buiten moeten doen. HET ZOU VERSTANDIG ZIJN ALS CE REPAIR HUN FOUT AANVAARDT EN MIJ EN SAMSUNG VERTELT DAT ZIJ HET PROBLEEM NIET KUNNEN OPLOSSEN. IK WEET NIET WAAROM EEN BEDRIJF ZOALS SAMSUNG ZELFS EEN ONDERSCHEIDEN BEDRIJF ZOALS CE REPAIR CONTRACT. Ik denk dat ze alleen geïnteresseerd zijn in het in rekening brengen van een uurtarief/bezoek aan mij of Samsung, maar niet geïnteresseerd zijn in het oplossen van het probleem. DE INGENIEURS ZIJN ZO ONGEÏNTERESSEERD IN HUN WERK, DAT IK GESCHIEDENIS HEB GEZIEN. ZE HEBBEN GEEN RESPECT VOOR DE TIJD, DE ONTPLOFFINGEN EN HET GELD VAN ANDERE MENSEN. Toen de ingenieur gevraagd werd wanneer het probleem opgelost kon worden, vertelde hij mij dat hij ver naar Leiden was gekomen om het probleem op te lossen. EN HOE ZIT HET MET MIJN TIJD,
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Waardeloze service. TV ter reparatie op moeten geven, 8 dagen later eerste mogelijkheid om langs te komen. Monteur komt niet, geeft aan dat hij al wist dat hij niet gerepareerd zou kunnen worden. Levering kan ook pas weer een week later. Kortom twee weken wachten voor iets wat binnen 1 a 2 dagen geregeld had kunnen worden. Telefonisch ook geen medewerking of verantwoording.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Reageren niet op contactformulier van de eigen website. Komen na een week met een foutieve factuur zonder dat ze überhaupt zijn komen kijken naar de tv. Bizar lang wachten op een reactie. Waardeloze service.