Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Direct Pay Services B.V. Barendrecht

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Oslo 9
2993 LD Barendrecht
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek

Informatie over Direct Pay Services B.V. in Barendrecht

Factoring en financiering van debiteuren alsmede debiteurenbeheer.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Direct Pay Services B.V. in Barendrecht

Onze bezoekers over Direct Pay Services B.V. in Barendrecht

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.8/10
    (153 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    29%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.8/10
    (71 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.7/10
    (46 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.1/10
    (36 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Direct Pay Services B.V. in Barendrecht

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zou een e-mail ontvangen.. tot op heden niks. Vervolgens telefonisch niet bereikbaar.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bedrijf heeft administratie niet op orde, blijft niet bestaande vorderingen van tel maatschappij sturen in de hoop dat iemand denkt, ik zal het maar betalen, bah.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bij het afsluiten van een nieuw mobiel abonnement kreeg ik te maken met een negatieve creditcheck. Na een telefoontje met direct pay waren zij er redelijk snel achter dat dit onterecht was. Echter heeft het vervolgens een maand geduurd met meerdere mailtjes en telefoontjes om dit probleem recht te zetten. Belachelijk service
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer klantonvriendelijk. Krijg een betalingsherinnering omdat de automatische incasso niet uitgevoerd kon worden.
Naar mijn bank geweest en blijkt er nooit een verzoek tot incasso te zijn binnengekomen.
Contact opgenomen met Direct Pay en blijkt dat mijn bankrekening foutief in hun administratie is opgenomen. Fout is veroorzaakt door Mobicross. Deze zegt dat ik in maart mijn bankrekeningnummer heb gewijzigd. Dit is nooit door mij gedaan. Vroeg naar bewijs, maar dat is er niet.
Kortom, het lijkt op list en bedrog. Beide bedrijven houden elkander de hand boven het hoofd en leggen de schuld bij de klant..
Ik wil, zowel met Direct Pay als met Mobicross, niets meer te maken hebben.