Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Rendon Voorburg B.V. Voorburg

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Prinses Irenelaan 81
2273 DH Voorburg
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Rendon Voorburg B.V. in Voorburg

De uitoefening van het schildersbedrijf, waaronder ook het verfspuitbedrijf, alsmede de handel in glas, verf, behang en aanverwante artikelen; het kopen of op andere wijze verkrijgen en het verkopen of op andere wijze vervreemden van onroerende zaken.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Rendon Voorburg B.V.  in Voorburg

Onze bezoekers over Rendon Voorburg B.V. in Voorburg

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3/10
    (40 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    50%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.2/10
    (15 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.9/10
    (13 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    2.8/10
    (12 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Rendon Voorburg B.V. in Voorburg

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Keukenrenovatie in opdracht van Staedion: De planning was niet goed. Op dag 2 kwam de stukadoor waardoor de loodgieter de leidingen cv-ketel niet meer in de muur en onder de vloer kon plaatsen. De stukadoor stond gepland op dag 3. Om die reden kreeg de timmerman er een klus bij, nl. het aftimmeren van de leidingen. Over deze timmerman niets dan goed. Begreep dat het geen schoonheidsprijs verdiende, maar hij heeft er zijn best op gedaan. De loodgieters roken het lange vrije weekend (Hemelvaart) en verlieten tijdig het pand op vrijdag. De cv-buizen naar de cv in de keuken waren nog niet gekoppeld waar een andere loodgieter van Rendon voor terug zou komen. De timmerman was zo vriendelijk om een loodgieter terug te halen i.v.m. een lekkage van de net teruggeplaatste cv-ketel. Gevolg: op zaterdag moest alsnog een monteur van de fa. Breman komen om de lekkage op te lossen. De monteur van Breman zag dat er geen vulkraan was teruggeplaatst. Dat kan niet want Staedion betaalt daarvoor waren zijn woorden. Na het weekend bleek er nog een lekkage te zijn i.v.m. een niet goed aangedraaide koppeling van een verwarmingsbuis. Een loodgieter van Rendon kwam na het lange Hemelvaartweekend alles goed aansluiten en een vulkraan plaatsen. De schilder moest meerdere keren langskomen om de gestuukte muren te sausen. Helaas was de stukadoor een muurtje vergeten zoals hij het zelf noemde. Gaten, afgeraffeld werk en met een 'niets aan de hand gezicht' beweren 'tja dat had ik even niet gezien, kan gebeuren, maar vandaag een relaxed dagje'. De timmerman werkte bijzonder serieus en ben ik heel tevreden over. Heb een goed (verdiend) woordje voor hem gedaan bij de teamleider die ik, onverwachts, ik hoorde ineens andere stemmen, in mijn huis aantrof. Geen vaste aanstelling? Geef die man een vaste aanstelling! Fijn om te horen dat hij daags erna bij mij een telefoontje kreeg dat hij de aanstelling krijgt. Apart dat een teamleider van Rendon zonder enige aankondiging mijn huis binnenkomt om zijn opvolger voor te stellen aan een medewerker van Rendon. En dit alles zonder zich eerst aan de bewoner van het huis voor te stellen. Over planning gesproken: De tussencontrole van Rendon is geen tussencontrole d.w.z. niemand van Rendon is tussentijds langsgekomen of heeft telefonisch contact met mij opgenomen. De controle verliep door telefonisch en later mailcontact tussen Gianni Zerbo en mij als bewoner. Geen klachten over Gianni, want bij alles wat ik aangaf reageerde hij goed, belde hij mij terug en had hij contact met verschillende vaklui die nodig waren voor de renovatie. De renovatie stond gepland voor anderhalve week. Het duurde helaas wel 3 weken voor ik de keuken weer volledig kon gebruiken. Het is uiteindelijk best mooi geworden maar de koellast staat door de aftimmering leidingen teveel naar voren. Helaas.....doe ik er goed aan het bedrijf Rendon te promoten?? Hmm ik weet het niet, wil geen namen noemen maar er is veel verschil tussen de vaklui. De (Marokkaanse) timmerman, loodgieter die nu (?) ziek thuis is, de schilder en de loodgieter die het werk van zijn collegaas kon herstellen zijn absoluut aan te raden.
Cathy van Swieten