Na een uitstekende ervaring met de reparatie van een autostoel bij dit bedrijf, was het besluit snel genomen om hier ook het dak van onze vouwwagentent te laten repareren. Deze reparatie verliep echter geheel anders. Het kostte al diverse telefoontjes om een afspraak te maken voor een offerte. Toen de afspraak eindelijk plaatsvond verzekerde de heer Moers ons dat zijn bedrijf deze reparatie als de beste kon uitvoeren. De kosten zouden 500 euro bedragen. Gezien onze eerdere ervaringen accepteerden wij deze mondelinge offerte. Wij gaven aan dat wij gelet op de winterperiode geen haast hadden met de reparatie en spraken een periode af van een paar maanden. Aan het einde van deze periode hadden wij i.t.t. de afspraak nog niets gehoord en daarom besloten wij zelf contact op te nemen. De tent bleek nog niet klaar, maar zodra de reparatie is voltooid zou hij zelf contact opnemen. Toen dat na het verstrijken van een maand nog niet was gebeurd hebben we toch maar zelf gebeld. Dit keer bleek de stof niet te zijn geleverd. Nadat wederom een maand verstreken is was de tent klaar. Bij het ophalen bleek de tent voorzien te zijn van een andere stof in een andere kleur dan was afgesproken en bleek de reparatie geen ? 500 euro maar 600 euro te kosten. Op onze protesten werd door Moers furieus gereageerd.
De vakantie met de vouwwagen werd uiteindelijk een ramp. Wat voor de reparatie van het dak nog geheel niet aan de orde was, gebeurde nu wel. Bij iedere bui lekte het uit alle naden; net als bij een marktkraam vormden zich diepe plassen op de tent. Wij voelden ons genoodzaakt om geregeld onze toevlucht te zoeken in een hotel.