Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

IKEA Competence B.V. Haarlem

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Laan van Decima 1
2031 CX Haarlem
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    10:00 - 21:00
    Dinsdag
    10:00 - 21:00
    Woensdag
    10:00 - 21:00
    Donderdag
    10:00 - 21:00
    Vrijdag
    10:00 - 21:00
    Zaterdag
    09:00 - 20:00
    Zondag
    12:00 - 18:00
    Bekijk alle openingstijden
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over IKEA Competence B.V. in Haarlem

Het voorzien in bestuurlijk personeel voor vennootschappen behorende tot de ikea groep

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van IKEA Competence B.V. in Haarlem

Onze bezoekers over IKEA Competence B.V. in Haarlem

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.3/10
    (21 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    15%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.9/10
    (9 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.7/10
    (6 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.7/10
    (6 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over IKEA Competence B.V. in Haarlem

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Waardeloze klantenservice. Incompetent personeel op de klantenservice. Levering zou tussen 8-13 uur bezorgd worden. 4 uurgebeld waar de bezorgers bleven. Onduidelijke redenen konden ze niet bezorgen. Chaufeur heeft mij gebeld maar ik neem mijn telefoon niet mee naar de wc. Heb het 06 nummer 4x terug gebeld, SMS gestuurd, totaal geen reactie. Klantenservice gebeld, krijg alleen maar te horen dat ze op 6 dagen later pas kunnen leveren. Belachelijk, een sorry voor het ongemak kan er niet vanaf. Hadden ze dat gezegd dan is het vervelend maar dan ga je kijken naar een oplossing maar stomme smoesjes ophangen, daar kan ik niet tegen. Heb jaren ervaring in de detailhandel, zelf mijn klanten nooit zo behandeld.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bij Ikea Haarlem aankoop bed en matras gedaan, paste niet door trappengat, dus werd weer meegenomen door firma Brenger. Kantenservice wel 10 keer gebeld, zeer onbereikbaar! Eindelijk mijn verhaal gedaan, na 45 min wachttijd, hier werd telefonisch duidelijk toezegging gedaan op 2 dec om 9.30 u dat bed en matras toch geruild mocht worden op vertoon van kassabon bij klantenservice (gesprek werd opgenomen! ->bewijs!) Echter nu twee weken verder, na dagelijks bellen, nog geen enkele reactie ontvangen. (steeds hele verhaal opnieuw doen, ben er uren mee bezig al twee weken lang en kom niet verder). Nergens een adres (of mail adres) te vinden ivm indienen klacht en Ikea blijft nog steeds telefonisch onbereikbaar. Service ver te zoeken!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Levering zou dinsdag ochtend tussen 08 en 12 uur bezorgd worden niemand heeft afgebeld . Zit nu meer dan 30 minuten te wachten aan de telefoon om te vragen waarom er niet geleverd is en wanneer ze denken te komen.
Drama.