Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Van Lieshout Autoschade B.V. Beverwijk

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Parallelweg 47
1948 NK Beverwijk
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Van Lieshout Autoschade B.V. in Beverwijk

Automoffel en autospuitinrichting, autoschadereparatiebedrijf, handel in auto's, het verrichten van alle handelingen die daarmee verband houden, waaronder het deelnemen in of financieel interesseren bij andere ondernemingen

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Van Lieshout Autoschade B.V. in Beverwijk

Onze bezoekers over Van Lieshout Autoschade B.V. in Beverwijk

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5/10
    (27 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    100%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5.6/10
    (10 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.7/10
    (9 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.5/10
    (8 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Van Lieshout Autoschade B.V. in Beverwijk

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Nadat een buurmeisje tijdens het spelen op onze auto geklommen was en via de motorkap naar het dak was gelopen, zagen wij putjes in onze motorkap en schade aan het voorruit. Uiteraard dachten wij dat dit was veroorzaakt door de schoentjes van het meisje. Geen probleem, daar zijn wa verzekeringen voor.

Voor de afhandeling werden wij verwezen naar Van Lieshout in Beverwijk. Daar bleek dat de putjes geen schade betrof van de schoentjes van het meisje, maar dat dit veroorzaakt was door hagelschade. De medewerker liet ook zien dat ons dak deze schade had. Na contact opgenomen te hebben met onze verzekering Inshared, besloten wij om deze putjes te laten verwijderen met een eigen bijdrage van 130,- euro. Verder zou ons voorruit vervangen worden voor een nieuwe.

Na het maken van een afspraak bleek dat de medewerker die dit soort schades behandelt niet aanwezig te zijn, dus afspraak keurig verzet. De auto zou 2 dagen blijven. Toen mijn vrouw de auto ophaalde werd gezegd dat alles gedaan en mijn vrouw kreeg de auto mee naar huis. Thuis aangekomen, bleek dat de voorruit helemaal niet vernieuwd was, maar wel opgepoetst. De deukjes waren wel keurig netjes weggewerkt. Verder zag mijn vrouw dat er instellingen in de auto gewijzigd waren. Onze auto staat in de bebouwde kom namelijk altijd op de eco-stand en geeft daarmee binnen in de auto een rondom schijnend groen licht. Bij het ophalen viel het haar op dat de instellingen gewijzigd waren naar de normale stand waarbij het vermogen en verbruik van de auto toeneemt en de verlichting in de auto rondom blauw licht afgeeft.

Verder brandde na het verwijderen van de deukjes een lichtje in het dashboard:" Controleer airbag". Dat was wel vreemd natuurlijk. Hierop hebben wij contact opgenomen met van Lieshout en ik ben met de auto teruggegaan.

Toen ik bij van Lieshout was vertelde ik dat ik het vreemd vond dat het voorruit niet vervangen was en dat dit niet was verteld. Mijn vrouw had echter wel getekend voor 2 reparaties! Mij werd toen verteld dat de medewerker die het ruit moest vervangen, weigerde dit te doen omdat hij meer schade aan de electronica zou aanrichten dan dat het vervangen zou opleveren. Het ruit zou verwarming hebben en allerlei sensoren en andere dingen waardoor hij de auto er niet beter op maakte (wij hebben geen voorruit verwarming). Dit had men wel moeten vertellen, maar was helaas niet gebeurt. De rekening zou niet ingediend worden. Ik vertelde dat dit wel een rare smaak gaf. Dat begreep men ook wel.

Om het plotselinge probleem met het lampje van de airbag te onderzoeken, werd de auto uitgelezen en probeerde de medewerker de computer te resetten. Helaas zonder resultaat. Hij zou het probleem onderzoeken en we spraken af dat hij zou bellen.... Na 2 weken wachten en nog steeds geen telefoontje gehad te hebben zelf maar gebeld.

Voor het verwijderen van de putjes op het dak moest de hemel van het dak open. In de randen lopen ook airbags en de auto moest spanningsloos gemaakt worden. Mogelijk dat de sensor van de passagiersairbag niet goed functioneert. Wij konden met de auto naar de dealer en als de dealer het niet ondercoulance wilde behandelen, dan kon de rekening (mogelijk een paar tientjes) naar van Lieshout.

Al met al een rare smaak in de mond gekregen van dit bedrijf. Omdat wij in de toekomst niet meer geconfronteerd willen worden met dit schadeherstelbedrijf zullen wij ook de autoverzekering bij een andere verzekeraar onder brengen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ben er vaker geweest en werd anders benaderd. Ik had 3 putten op de motorkap van 300 euro. Kreeg een leen auto mee een hondenhok is schoner. Er viel zelfs bijna een raam uit. Ik heb de auto gisteren opgehaald op dat moment snel kijken en betalen het is weekend.

Toen ik terug naar huis reed hoorde ik rare geluiden bij het remmen en een piep. Ik ga maandag naar mijn garage om er naar te laten kijken.Dan lijkt het of er even snel iets aangedaan is een van de gaatjes is weer zichtbaar. Het verschil met de vorige keer is dat ik de schade zelf betaald heb en niet de verzekerings maatschappij.