Vul hier in wat u zoekt

JenS Revalidatieservice Kennemerland B.V. Haarlem

A. Hofmanweg 39-B 2031BH Haarlem
  • Telefoonnummer:
  • Bedrijf nu anoniem bellen:

    Waarom anoniem bellen?

    • Privacy op uw telefoon, geen last van callcenters
    • Voorkom dat u op verkeerde momenten wordt teruggebeld
    • Uw oproep is onherkenbaar en kan niet genegeerd of ontweken worden
    (€ 0,90 cpm)
  • Doorverbind code:
  • Website:
  • Ontdek de scherpste prijs:

Informatie over JenS Revalidatieservice Kennemerland B.V. in Haarlem

Groot- en kleinhandel in- en reparatie van rolstoelen, revalidatie artikelen en kunst- en hulpmiddelen ten behoeve van lichamelijk gehandicapten, alsmede beheeractiviteiten

Bent u bedrijfseigenaar? Meld u gratis aan.

Onze bezoekers over JenS Revalidatieservice Kennemerland B.V. in Haarlem

  • Telefonische bereikbaarheid:
    47%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf:
    4.3
    61 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf:
    4
    47 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf:
    3.8
    33 beoordelingen
  • Totaal:
    4.1
    141 beoordelingen
Geef beoordeling

Reviews over JenS Revalidatieservice Kennemerland B.V. in Haarlem


1 review
8.7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Een van onze medewerkers stond samen met een cliënt met een klapband midden in de dorpsstraat van Bloemendaal.Een telefoontje was genoeg om de hulptroepen van de frma Jensbv te mobiliseren. Onze medewerker en de cliënt gingen letterlijk anderhalf uur na het hele gebeuren weer op pad. Chapeau firma Jens.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Tot nu toe alleen maar slecht. Onkundige monteurs. Zeer slechte bereikbaarheid. Gisteren met pech gestrand. Ik heb een driewielfiets met elektrische trapondersteuning en de motor viel uit. Geprobeerd de nooddienst te bereiken, niet gelukt. Gelukkig had Ik kennissen bij mij zodat Ik wel naar Huis kon. Vandaag eindelijk de nooddienst kunnen bereiken en het probleem uitgelegd. Zij zouden een monteur sturen. Die kwam uiteindelijk aan de deur en dacht dat hij een lekke band moest plakken. Van een storing aan de motor had hij geen idee en zij dat hij hier voor ook geen materiaal een kennis had. Hij zou de klachten door geven en a.s maandag zou Ik misschien verder geholpen kunnen worden. Heb de klachten ook aan het Wmo loket Haarlem door gegeven. De contract manager zou contact met Jens opnemen. Ik heb er weinig vertrouwen in. Wordt vervolgd.






1 review
3.3
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Lange wachttijden voor leveringen, artikelen die worden gebracht door mensen van Paswerk die je geen uitleg kunnen geven. Slechte bereikbaarheid. Twee keer pech gehad met mijn rolstoel, twee keer geen hulp gekregen. Dit was in het weekend. Als men iets komt repareren heeft men vaak de verkeerde spullen mee. Iedereen werkt langs elkaar heen. Een medewerker te pakken krijgen om nog iets te vragen na een huisbezoek is vrijwel onmogelijk. Begrijp niet dat gemeentes na zoveel klachten nog met een dergelijk bedrijf in zee blijven gaan. Ken een medepatient die zes maanden moest wachten op haar rolstoel om uit bed te kunnen. Toen de rolstoel arriveerde was ze overleden. Ook ik wacht al vier maanden, oude stoel valt uit elkaar van ellende. Ergotherapeut en gemeente hebben tevergeefs gebeld. Er zijn een aantal medewerkers die het wel snappen helaas lopen die tegen het systeem op.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Tig keer contact gehad. Je hangt lang aan de lijn voordat je erdoor heen bent. Ze hoeven alleen iets op te halen maar bellen niet voor een afspraak terwijl er toch enige urgentie achter zit. JenS verdient van mij een dikke onvoldoende.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ze zijn telefonisch onbereikbaar. Ik krijg antwoord van een bedrijf midden in het land en die mailen, maar ik word niet terug gebeld. Een zeer slecht bedrijf, ik kan mijn huis niet uit en moet morgen naar het ziekenhuis.


1 review
3.3
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Beroerde service met een wachttijd van soms meerdere dagen, terwijl je afhankelijk bent van een rolstoel. Monteurs zijn er weinig en hebben een beroerd technisch inzicht. Rolstoelen worden half gemaakt (of andere zaken weer stukgemaakt). Je moet als cliënt uitleggen wat en hoe het gebeuren moet. Een telefonische wachttijd van meer dan 30 minuten.


1 review
2
  • Algemene indruk:
  • Service:
  • Prijs/Kwaliteit:

Zeer slechte service.

De mensen die aan huis komen gaan absoluut niet goed om met de problematiek van de cliënt. Als er dan uiteindelijk een advies wordt gegeven is er bij ons 6 maanden over heen gegaan voordat het product uiteindelijk is geleverd.

Maar het product bleek niet te zijn aangepast. Dus weer terug en weer wachten. In drie maanden tijd is de aangepaste stoel 3 keer terug geweest voor reparatie. Ook toen is er geen geschikt vervangend materiaal geleverd.


1 review
4.7
  • Algemene indruk:
  • Service:
  • Prijs/Kwaliteit:

Het bedrijf werkt over zoveel telefonistes en het komt wel goed systemen dat je mooi kan wachten , en van alles word geregeld behalve voor de client , er vaak is even de importeur de mensen die het van een uitkering moeten hebben een beter idee ,Jens geeft een totaal verkeerd beeld vaak van hoe de gemeente werkt , leg goed uit wat de bedoeling is anders gaat er van alles letter van alles mis . sta op je wensen het zijn jou jaren van je leven en zorg dat die goed worden uitgevoerd binnen de mogelijkheden of schakel maatschappelijk werk in , Droevig hoe je mensen laat wachten die niet meer alle tijd hebben en veel pijn .

Gerelateerde bedrijven JenS Revalidatieservice Kennemerland B.V. Haarlem