Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

JenS Revalidatieservice Kennemerland B.V. Haarlem

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
A. Hofmanweg 39-B
2031 BH Haarlem
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over JenS Revalidatieservice Kennemerland B.V. in Haarlem

Groot- en kleinhandel in- en reparatie van rolstoelen, revalidatie artikelen en kunst- en hulpmiddelen ten behoeve van lichamelijk gehandicapten, alsmede beheeractiviteiten

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van JenS Revalidatieservice Kennemerland B.V. in Haarlem

Onze bezoekers over JenS Revalidatieservice Kennemerland B.V. in Haarlem

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.1/10
    (153 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    48%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4.3/10
    (65 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4/10
    (51 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.8/10
    (37 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over JenS Revalidatieservice Kennemerland B.V. in Haarlem

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vandaag bijna verongelukt door de bestuurder van de bus van deze firma. Zat eerst te pushen achter me op de linkerbaan, maar ik kon niet naar rechts ivm ander verkeer. Toen ik wel kon werd ik rechts gepasseerd door de bestuurder van jens met bijna een ongeluk tot gevolg.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Geen ervaringen met het bedrijf zelf, maar wel met een medewerker die zijn bedrijfsbus als moordwapen in de buurt van Castricum gebruikt. Als een idioot door het verkeer bewegen, waarschijnlijk in de hoop iemand een rolstoel in te rijden, zodat ze kunnen verkopen. Walchelijk!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Een van onze medewerkers stond samen met een cliënt met een klapband midden in de dorpsstraat van Bloemendaal.Een telefoontje was genoeg om de hulptroepen van de frma Jensbv te mobiliseren. Onze medewerker en de cliënt gingen letterlijk anderhalf uur na het hele gebeuren weer op pad. Chapeau firma Jens.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Tot nu toe alleen maar slecht. Onkundige monteurs. Zeer slechte bereikbaarheid. Gisteren met pech gestrand. Ik heb een driewielfiets met elektrische trapondersteuning en de motor viel uit. Geprobeerd de nooddienst te bereiken, niet gelukt. Gelukkig had Ik kennissen bij mij zodat Ik wel naar Huis kon. Vandaag eindelijk de nooddienst kunnen bereiken en het probleem uitgelegd. Zij zouden een monteur sturen. Die kwam uiteindelijk aan de deur en dacht dat hij een lekke band moest plakken. Van een storing aan de motor had hij geen idee en zij dat hij hier voor ook geen materiaal een kennis had. Hij zou de klachten door geven en a.s maandag zou Ik misschien verder geholpen kunnen worden. Heb de klachten ook aan het Wmo loket Haarlem door gegeven. De contract manager zou contact met Jens opnemen. Ik heb er weinig vertrouwen in. Wordt vervolgd.





star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Lange wachttijden voor leveringen, artikelen die worden gebracht door mensen van Paswerk die je geen uitleg kunnen geven. Slechte bereikbaarheid. Twee keer pech gehad met mijn rolstoel, twee keer geen hulp gekregen. Dit was in het weekend. Als men iets komt repareren heeft men vaak de verkeerde spullen mee. Iedereen werkt langs elkaar heen. Een medewerker te pakken krijgen om nog iets te vragen na een huisbezoek is vrijwel onmogelijk. Begrijp niet dat gemeentes na zoveel klachten nog met een dergelijk bedrijf in zee blijven gaan. Ken een medepatient die zes maanden moest wachten op haar rolstoel om uit bed te kunnen. Toen de rolstoel arriveerde was ze overleden. Ook ik wacht al vier maanden, oude stoel valt uit elkaar van ellende. Ergotherapeut en gemeente hebben tevergeefs gebeld. Er zijn een aantal medewerkers die het wel snappen helaas lopen die tegen het systeem op.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Tig keer contact gehad. Je hangt lang aan de lijn voordat je erdoor heen bent. Ze hoeven alleen iets op te halen maar bellen niet voor een afspraak terwijl er toch enige urgentie achter zit. JenS verdient van mij een dikke onvoldoende.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ze zijn telefonisch onbereikbaar. Ik krijg antwoord van een bedrijf midden in het land en die mailen, maar ik word niet terug gebeld. Een zeer slecht bedrijf, ik kan mijn huis niet uit en moet morgen naar het ziekenhuis.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Beroerde service met een wachttijd van soms meerdere dagen, terwijl je afhankelijk bent van een rolstoel. Monteurs zijn er weinig en hebben een beroerd technisch inzicht. Rolstoelen worden half gemaakt (of andere zaken weer stukgemaakt). Je moet als cliënt uitleggen wat en hoe het gebeuren moet. Een telefonische wachttijd van meer dan 30 minuten.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer slechte service.

De mensen die aan huis komen gaan absoluut niet goed om met de problematiek van de cliënt. Als er dan uiteindelijk een advies wordt gegeven is er bij ons 6 maanden over heen gegaan voordat het product uiteindelijk is geleverd.

Maar het product bleek niet te zijn aangepast. Dus weer terug en weer wachten. In drie maanden tijd is de aangepaste stoel 3 keer terug geweest voor reparatie. Ook toen is er geen geschikt vervangend materiaal geleverd.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Het bedrijf werkt over zoveel telefonistes en het komt wel goed systemen dat je mooi kan wachten , en van alles word geregeld behalve voor de client , er vaak is even de importeur de mensen die het van een uitkering moeten hebben een beter idee ,Jens geeft een totaal verkeerd beeld vaak van hoe de gemeente werkt , leg goed uit wat de bedoeling is anders gaat er van alles letter van alles mis . sta op je wensen het zijn jou jaren van je leven en zorg dat die goed worden uitgevoerd binnen de mogelijkheden of schakel maatschappelijk werk in , Droevig hoe je mensen laat wachten die niet meer alle tijd hebben en veel pijn .