Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Nationale Postcode Loterij N.V. Amsterdam

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Van Eeghenstraat 70
1071 GK Amsterdam
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek

Informatie over Nationale Postcode Loterij N.V. in Amsterdam

Nationale Postcode Loterij gevestigd in Amsterdam houdt zich bezig met het inzamelen van gelden ten behoeve van instellingen van algemeen belang, zulks door het - met inachtneming van het bij of krachtens de Wet op de Kansspelen bepaalde - organiseren en uitvoeren van loterijen en toegevoegde spelen, alsmede het uitvoeren van andere acties die doelmatig verband houden met het vorenstaande.

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact op met de Nationale Postcode Loterij.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van Nationale Postcode Loterij N.V. in Amsterdam

Onze bezoekers over Nationale Postcode Loterij N.V. in Amsterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.7/10
    (184 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    42%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.7/10
    (93 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.9/10
    (52 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.4/10
    (39 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Nationale Postcode Loterij N.V. in Amsterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Toen ik telefonisch contact had om de postcodeloterij op te zeggen, viel me op dat mevrouw aan de telefoon bijna op een agressieve manier probeerde mij als lid te behouden. Toen ik heel duidelijk zei: nee het is echt klaar, deed mevrouw zeer onvriendelijk. Wat mij betreft vind ik dit zeer onprofessioneel en ben ik door dit gesprek echt niet meer van plan om te overwegen om lid te worden.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zo hoe de Nat. Postcode loterij functioneert, laat veel te wensen over. Wil ik met het hoofdkantoor bellen om mijn klacht neer te leggen, kost me dit 0.90 per minuut. Ook al zo klantonvriendelijk.
De SERVICE is bar en boos. Vraag waar blijft mijn prijs, oh 25 jan. niet dus, wanneer over 2 dagen, niet dus. dan volgt oh op 2 febr. niet dus, belletje, ja de 4e , niet dus, weer belletje, heus de 6e . Ook dat niet, op 7 febr, komt er slecht één prijs pas binnen. Aan de Telefoon waar blijft de rest, weten ze niet. Waar ligt dat materiaal dan? Waka waka zegt dat alles verzonden is, Vraag wanneer dan, dan weten ze niet. Heeft u nog even geduld? Kan U nog een weekje wachten.
Het is absurd, dat men zo slecht georganiseerd is. Na de laatste trekking, vertrek ik ook. En daar zal N.P.L N.V. wel heel bij mee zijn. Schaamtevol om zo de leden te bedonderen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik had opgezegd middels een brief. Ik heb vervolgens van de Postcode Loterij netjes een brief ontvangen met jammer dat ik afzeg, bla bla bla. Een week later is er toch weer 11 euro geïncasseerd van mijn bankrekening!

Overleggen ze wel? En/of maken ze daar wel notities? Wat een slechte zaak! Bij Albert Heijn word ik zelfs beter geholpen.