Ik ben nooit van beoordelen maar deze tent schreeuwt om een slechte review.
Het scherm van mijn telefoon was stuk. Ondanks dat ik hier al vaker geweest was met een andere telefoon waarbij het speakertje telkens stuk ging, (dit is ook nooit meer goed gekomen) heb ik toch nog een keer aangeklopt bij GSM Schagen. Stom!
Eerst was het verkeerde scherm besteld, toen heb ik de telefoon daar achtergelaten. Twee dagen later was het scherm gerepareerd maar was de aan/uit schakelaar kapot en het glaasje van de camera was weg.
Ze zouden dit op vrijdag weer repareren.
Toen ik vrijdag weer terug ging om het één en ander te laten repareren waren de onderdelen er niet. Toen heb hem daar maar weer gelaten.
Die zaterdag heb ik hem weer opgehaald. Alles leek OK. Letterlijk toen ik naar buiten liep viel het kapje van de speaker er af.
Op weg naar huis bleek dat de volumeknop alleen nog maar zachter wilde en niet meer harder. Ik gebruik hem heel veel voor muziek dus..
Maandag meteen de telefoon weer teruggebracht. Er moest een kabeltje besteld worden. Dit duurde weer een dag maar... ze zouden hem die volgende dag hoogst persoonlijk bij me thuis brengen.
Dit hebben ze dus niet gedaan. Er zat nog een koningsdag tussen dus ik heb die dag daarna gebeld of hij klaar was. (Natuurlijk altijd iemand anders aan de telefoon en de mysterieuze knoeier die je telefoon verknalt zie je nooit.)
De telefoon was klaar maar ze hadden hem, zonder excuus, niet gebracht. "Hij is opgehaald door uw vriendin". Dat kon niet. "O nee, hij ligt er nog". "Dan brengen we hem vandaag bij u langs". Ik: "Dat hoeft niet, ik haal hem op".
's Avonds deed de wifi het niet meer. Volgende dag ging de volumeknop uit zichzelf de hele tijd harder en reageerde de aan/uit knop niet meer.
Ik heb deze zelfde zaterdag een andere telefoon gekocht op marktplaats omdat ik er zo verschrikkelijk klaar mee was.
Van de week toch maar weer gebeld over hoe de vlag erbij hing. Ze boden me aan om hem weer te repareren maar ik heb verzocht om mijn geld terug te geven omdat ik helemaal geen vertrouwen meer in had. Dat was goed.
Vanavond dus langs geweest om mijn geld terug te vangen. Moesten ze nog even navragen. "We kunnen u het geld teruggeven als we nu even het scherm eruit halen"
Daar ging ik niet mee akkoord. Ik zei dat ik nu al 10 keer heen- en weer gereden was, een nieuwe telefoon gekocht heb en dat mijn oude telefoon verpest is etc. Dat ik gewoon mijn geld terug wil zoals mij beloofd was aan de telefoon.
Meneer zei dat het hun probleem niet is en dat het niet zo werkt.
Bij deze kom ik mijn belofte na dat ik ***review schrijf voor jullie ***tent.
Gerda
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Een zeer slechte ervaring met dit bedrijf.
Op 29-9 iPad ter reparatie aangeboden. Verder dan een Apple logo knipperend kwam de iPad niet meer.
Op 30-9 belt GSM Schagen (eerste en meteen laatste keer dat GSM Schagen met ons contact heeft gezocht) met de vraag of de iPad mag worden opgestuurd naar Apple. Hiermee akkoord gegaan. Zou een week duren.
Donderdag 09-10 zelf gebeld naar GSM Schagen. Ik kreeg te horen dat de eigenaar zaterdag zelf naar Apple zou rijden om de iPad daar op te halen.
Maandag 13-10 gebeld met GSM Schagen. De iPad bleek er niet te zijn. De iPad zou nu worden opgestuurd. Dus morgen of overmorgen gerepareerd in de winkel terug.
Dinsdag 14-10 naar GSM Schagen gegaan. De iPad was er nog niet. De stagiair die mij hielp ging voor mij bellen. Opvallend dat er niet naar Apple werd gebeld, maar naar een bedrijf uit Waalwijk. Deze bleek de iPad nog niet te hebben opgestuurd. De iPad bleek niet gemaakt te kunnen worden.
Nu zelf met Apple gebeld. Zij konden mij vertellen dat mijn iPad nooit bij hen is aangeboden. Dit omdat het unieke serienummer niet in hun reparatiegeschiedenis voorkomt.
Zaterdag 18-10 de iPad opgehaald bij GSM Schagen. Althans de iPad was aanwezig maar tijdens vervoer is de glasplaat kapot gegaan alsmede de zijkant van de behuizing heeft een flinke schade opgelopen. iPad daar gelaten om te laten repareren.
Zaterdag 25-10 maar weer eens binnengestapt. De iPad was gemaakt. Keurig een nieuwe glasplaat erop echter de deuk van de behuizing was er nog. iPad mee naar huis genomen. Met de afspraak dat de medewerker van GSM Schagen met zijn baas en het bedrijf in Waalwijk ging overleggen.
Woensdag 29 oktober iPad gebracht, want er zou een nieuwe behuizing op komen. De afspraak gemaakt dat ik zou worden gebeld wanneer de iPad er zou zijn.
Vrijdag 31 oktober contact gezocht met GSM Schagen met de vraag of de oude achterkant mee terug kon worden gestuurd omdat het serienummer daar op geschreven staat.
Zaterdag 8 oktober langs gegaan bij GSM Schagen. Daar was de iPad met nieuwe achterkant, nieuwe glasplaat en de oude achterkant mee terug. Nog steeds niet werkzaam.
Pluspunt: bijna zes weken durende operatie heeft mij niets gekost.
Minpunt: liegen over de verblijfplaats, niet nakomen van afspraken, tijdsduur van bijna zes weken en dan nog geen steek verder zijn, niet in staat zijn om pro actief klantcontact te onderhouden,
Conclusie: GSM Schagen is mij als klant kwijt.
Willem Speerstra
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Op zich wel positieve ervaringen met deze reparateur. Snel, relatief goedkoop en behulpzaam.
Dorothee de Jong
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
In de winkel netjes te woord gestaan. Via de telefoon ook. De Gsm winkel zit op een goede locatie in Schagen zelf. De winkel is goed bereikbaar, zowel voor de auto als op de fiets. De winkel zit dicht bij het winkelcentrum en je loopt er zo even naar toe, als dit nodig mocht zijn...