Vul hier in wat u zoekt

Belastingkantoor Almere

W Dreesweg 24 1314CN Almere
  • Klantenservice:
  • Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Bedrijf nu anoniem bellen:

    Waarom anoniem bellen?

    • Privacy op uw telefoon, geen last van callcenters
    • Voorkom dat u op verkeerde momenten wordt teruggebeld
    • Uw oproep is onherkenbaar en kan niet genegeerd of ontweken worden
  • Doorverbind code:
  • Website:

Onze bezoekers over Belastingkantoor in Almere

  • Telefonische bereikbaarheid:
    25%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf:
    3
    335 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf:
    4,2
    192 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf:
    4,1
    142 beoordelingen
  • Totaal:
    3,6
    669 beoordelingen
Geef beoordeling

Reviews over Belastingkantoor in Almere


0 reviews
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ik was 30 min aan de lijn toen nam iemand op en hing die direct op?
Nu bel ik terug wachttijd langer. Had een wachttijd van 4 a 6 minuten heb 35 min gewacht voir niks. De service is zeer slecht.


0 reviews
1,5
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

bel voor buurvrouw wacht tijden te lang meer dan 15 min maar heb geen geld dan is mijn pripai op


0 reviews
4,7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Bij telefonisch contact wordt gezegd bij het opgeven van burgerservice nummer dan wordt je sneller geholpen als je dit doet staat er nog steeds een wachttijd van 10 tot 15 minuten. En als je het niet in vult blijft de wachttijd ook 10 tot 15 minuten. Hoe is dit mogelijk als het antwoord het zelfde blijft.Vindt dit erg raar. Je wordt dus niet veel sneller geholpen. Wachttijden zijn veel te lang en kosten telefoon worden alsmaar hoger, en dit kan ik niet eens terug vorderen van de belasting.


0 reviews
3,3
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ik vind het jammer dat je verplicht wordt gesteld schriftelijk te corresponderen met een specifieke vestiging, maar dat die vestiging niet telefonisch is te benaderen.


0 reviews
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Moet je eens proberen te bellen, eerst hang je 45 minuten in de wacht om daarna te horen in 1 minuut dat ze je morgen terug bellen.
En dat is nou net wat ze niet goed kunnen!


0 reviews
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Het is niet eens mogelijk een emailadres van een medewerker te krijgen dat je eerst zelf foutief doorkreeg.


0 reviews
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Kan blijven bellen maar na eindeloos nummers intoetsen zijn ze altijd te druk en wordt zonder pardon de verbinding verbroken. Lang leve de belastingdienst.


0 reviews
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Wij hadden tussen 8 en 11 een belafspraak staan met de Belastingdienst in Almere. Zij zouden ons bellen, maar hebben dit niet gedaan. Daarom geven wij deze lage rating.


0 reviews
10
  • Algemene indruk:
  • Service:
  • Prijs/Kwaliteit:

Perfect geholpen, eindelijk iemand die precies begrijpt wat ik bedoel


0 reviews
2
  • Algemene indruk:
  • Service:
  • Prijs/Kwaliteit:

Heel slecht bereikbaar.