Vul hier in wat u zoekt

Onze bezoekers over Belastingkantoor in Breda

  • Telefonische bereikbaarheid:
    19%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf:
    3.1
    193 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf:
    3.3
    134 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf:
    3
    111 beoordelingen
  • Totaal:
    3.1
    438 beoordelingen
Geef beoordeling

Reviews over Belastingkantoor in Breda


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Na twee keer contact te hebben gehad met een medewerker en medewerkster is het diep treurig gesteld met klantvriendelijkheid/bereikbaarheid. op 2 mei verzoek gestuurd om maandelijkse opgave te kunnen doen. op 9 juni 2016 brief ontvangen met bevestiging van dit verzoek. Nu blijkt dit niet op de site te zijn aangepast. Volgens medewerker is deze brief nooit verstuurd en werd gevraagd of ik deze brief wel had (tot 5 keer toe !!!!!).twee dagen later zou ik teruggebeld worden. Niet mogelijk om doorverbonden te worden. Geen telefoontje ontvangen. Wederom gebeld. Zelfde verhaal als hierboven vermeld. Wederom 24 uur wachten tot ik teruggebeld wordt. ALS dat gebeurt! Werkelijk van de zotte dat er geen contact mogelijk is met de desbetreffende persoon om dit probleem op te lossen. Wij hebben een gebroken boekjaar dat loopt tot 31 juli 2016. Voor ons kunnen we deze niet definitief maken zonder afsluiting BTW. Drie dagen wachten op een telefoontje van de belastingdienst om hun fout op te lossen.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ik vind het te gek voor woorden. Je betaalt in een leven duizenden euro's aan belastingen. Je komt dan, als betalende klant, bij je ontvanger, die je dan geen kosteloze parkeerplaats kan aanbieden. Wat denkt u daar zelf van?


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Belastingdienst voor ondernemers niet te bereiken. Na 3 minuten keuzemenu's doorlopen te hebben wordt de verbinding verbroken, omdat het te druk is. Dat gebeurt dagen achter elkaar!


1 review
4
  • Algemene indruk:
  • Service:
  • Prijs/Kwaliteit:

De medewerkster achter de balie kon mijn klacht over digitaal verzenden IB 2014 niet beantwoorden. "Mijnheer, het is allemaal voor ons ook nog nieuw. U heeft de tijd tot 1 mei dus probeert u het later nog eens"...

Slechter kunnen wij het niet maken.


1 review
2
  • Algemene indruk:
  • Service:
  • Prijs/Kwaliteit:

Al 2 dagen tevergeefs 0800-0543 gebeld. Ik ontving van U aangiftebrief OB 2015. Maar per brief van 27okt14 kenmerk 076280305B01 van kantoor Rotterdam ben ik miv 1jan15 ontheven van administratieve verpl. ex art34,35 OZB1968. Graag uw reactie. CR


1 review
2
  • Algemene indruk:
  • Service:
  • Prijs/Kwaliteit:

Niet te bereiken.