Vul hier in wat u zoekt

Belastingkantoor Eindhoven Eindhoven

Karel de Grotelaan 4 5616CA Eindhoven
  • Telefoonnummer:
    Klantenservice:
  • Bedrijf nu anoniem bellen:

    Waarom anoniem bellen?

    • Privacy op uw telefoon, geen last van callcenters
    • Voorkom dat u op verkeerde momenten wordt teruggebeld
    • Uw oproep is onherkenbaar en kan niet genegeerd of ontweken worden
    (90 ct/min)
  • Doorverbind code:
  • Website:

Onze bezoekers over Belastingkantoor Eindhoven in Eindhoven

  • Telefonische bereikbaarheid:
    16%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf:
    2,9
    465 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf:
    3,5
    267 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf:
    3,4
    212 beoordelingen
  • Totaal:
    3,2
    944 beoordelingen
Geef beoordeling

Reviews over Belastingkantoor Eindhoven in Eindhoven


1 review
2,7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Wachten op de belastingtelefoon. Zeer lange wachttijd. Meer dan 20 minuten.
Geen idee hoe ik het kantoor van Eindhoven kan bereiken voor een afspraak.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

telefoon werkt niet


1 review
10
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Goede service een 10.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Slecht te bereiken of helemaal niet. Krijg geen respons op brief. Waardeloze instantie van de overheid. Wel halen en niet betalen, walgelijk.


1 review
8,7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ben heel goed geholpen. Ben een paar keer doorverbonden maar bij mijn vragen werd doorgezocht om mijn vragen naar volle tevredenheid te beantwoorden.


1 review
2,7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

30-7-2019 gebeld, na een lang keuze menu krijg ik de mededeling dat alle medewerkers in gesprek zijn en de gemiddelde wachttijd 5 minuten is, helaas na 10 minuten nog niemand gesproken.
Erg vervelende mededeling al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik a.u.b.


1 review
7,3
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Vanmorgen de belastingtelefoon gebeld. Het is begin februari, dus nog niet druk.
Het menu was duidelijk, ik kreeg direct een medewerker aan de lijn, die mij doorverbond met een specialist. Zij nam de tijd de kwestie even uit te zoeken. Ik kreeg een helder antwoord en ik ben dus zeker tevreden over deze dienstverlening!
De kwestie ging over de inkomstenbelasting. Dit jaar is een deel van mijn inkomsten salaris uit loondienst en een ander deel is een uitkering van een levensloopregeling. De vraag was of bedragen apart of samen op het aangifteformulier moeten. Apart dus.


1 review
10
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Heel goed geholpen!


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Je krijgt niemand te spreken, het is constant te druk en verbinding wordt verbroken


1 review
3,3
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ik ben doof en heb mijn telefoon op zijn hardst staan en heb soms moeite om me verstaanbaar te maken tegen de tijd dat het me lukt om mijn zin te formuleren hebben sommige callcenter medewerksters de brui eraan gegeven en hangen op . Ik ben hier zeer verontwaardigt over want ik ben ook nog eens computeranalfabeet en als mijn man de info wil geven is steevast het antwoord wij geven geen informatie over uw man. Door deze vriendelijke houding krijgen we dadelijk een boete die er niet om liegt het zou fijn zijn als iemand doof of slechthorend is en dat kenbaar maakt ook nog monddood word gemaakt . Jullie hebben niet door wat voor impact dat heeft op mij . En nu kan ik op het laatste moment mijn man ut laten regelen en die nemen ze ook niet serieus. Nee er is weinig begrip voor doven en slechthorende bij de belastingdienst zo ie zo niet voor mensen met een handicap.