Onze bezoekers over Belastingkantoor Eindhoven in Eindhoven
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
3.2/10
(984 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
16%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
3/10
(484 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
3.5/10
(278 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
3.5/10
(222 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over Belastingkantoor Eindhoven in Eindhoven
C.k. Van der T.
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Vanmorgen de belastingtelefoon gebeld. Het is begin februari, dus nog niet druk.
Het menu was duidelijk, ik kreeg direct een medewerker aan de lijn, die mij doorverbond met een specialist. Zij nam de tijd de kwestie even uit te zoeken. Ik kreeg een helder antwoord en ik ben dus zeker tevreden over deze dienstverlening!
De kwestie ging over de inkomstenbelasting. Dit jaar is een deel van mijn inkomsten salaris uit loondienst en een ander deel is een uitkering van een levensloopregeling. De vraag was of bedragen apart of samen op het aangifteformulier moeten. Apart dus.
Adelle
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Heel goed geholpen!
Jos
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Je krijgt niemand te spreken, het is constant te druk en verbinding wordt verbroken
Bart Ooms
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik ben doof en heb mijn telefoon op zijn hardst staan en heb soms moeite om me verstaanbaar te maken tegen de tijd dat het me lukt om mijn zin te formuleren hebben sommige callcenter medewerksters de brui eraan gegeven en hangen op . Ik ben hier zeer verontwaardigt over want ik ben ook nog eens computeranalfabeet en als mijn man de info wil geven is steevast het antwoord wij geven geen informatie over uw man. Door deze vriendelijke houding krijgen we dadelijk een boete die er niet om liegt het zou fijn zijn als iemand doof of slechthorend is en dat kenbaar maakt ook nog monddood word gemaakt . Jullie hebben niet door wat voor impact dat heeft op mij . En nu kan ik op het laatste moment mijn man ut laten regelen en die nemen ze ook niet serieus. Nee er is weinig begrip voor doven en slechthorende bij de belastingdienst zo ie zo niet voor mensen met een handicap.
John Van Esch
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Zeer goed geholpen. En ze denken erg goed mee.
Helmie Verhoeven
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Super slecht, krijg aan de telefoon eerst een aantal keuze menu's en wordt vervolgens verbroken omdat het te druk is
Nancy
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Na een irritant lang en uitgebreid keuzemenu krijg je te horen dat de medewerkers telefonisch in gesprek zijn en dat de verbinding wordt verbroken! Ik krijg de belastingdienst maar niet te spreken, erg vervelend!!!!
Sjef Cornelissen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik ben goed geholpen.
Jan Hoeijmans
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Na een lang keuzemenu krijg ik als melding dat alle medewerkers in gesprek zijn en de verbinding wordt spontaan verbroken.
Na -tig pogingen heb ik het opgegeven.
Zeer klant onvriendelijk.
Geert
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik probeer op 12 juni 2017 telefonisch contact te krijgen omdat ik aangifte moet doen voor 1 juli 2017. Na allerlei voice responce werd vermeld dat het contact wordt verbroken. Einde verhaal. En Nu?