Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Belastingkantoor Eindhoven Eindhoven

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Karel de Grotelaan 4
5616 CA Eindhoven
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    08:00 - 17:00
    Dinsdag
    08:00 - 17:00
    Woensdag
    08:00 - 17:00
    Donderdag
    08:00 - 17:00
    Vrijdag
    08:00 - 17:00
    Zaterdag
    Gesloten
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website
Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Belastingkantoor Eindhoven in Eindhoven

Onze bezoekers over Belastingkantoor Eindhoven in Eindhoven

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.2/10
    (984 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    16%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3/10
    (484 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.5/10
    (278 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.5/10
    (222 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Belastingkantoor Eindhoven in Eindhoven

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vanmorgen de belastingtelefoon gebeld. Het is begin februari, dus nog niet druk.
Het menu was duidelijk, ik kreeg direct een medewerker aan de lijn, die mij doorverbond met een specialist. Zij nam de tijd de kwestie even uit te zoeken. Ik kreeg een helder antwoord en ik ben dus zeker tevreden over deze dienstverlening!
De kwestie ging over de inkomstenbelasting. Dit jaar is een deel van mijn inkomsten salaris uit loondienst en een ander deel is een uitkering van een levensloopregeling. De vraag was of bedragen apart of samen op het aangifteformulier moeten. Apart dus.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heel goed geholpen!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Je krijgt niemand te spreken, het is constant te druk en verbinding wordt verbroken
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik ben doof en heb mijn telefoon op zijn hardst staan en heb soms moeite om me verstaanbaar te maken tegen de tijd dat het me lukt om mijn zin te formuleren hebben sommige callcenter medewerksters de brui eraan gegeven en hangen op . Ik ben hier zeer verontwaardigt over want ik ben ook nog eens computeranalfabeet en als mijn man de info wil geven is steevast het antwoord wij geven geen informatie over uw man. Door deze vriendelijke houding krijgen we dadelijk een boete die er niet om liegt het zou fijn zijn als iemand doof of slechthorend is en dat kenbaar maakt ook nog monddood word gemaakt . Jullie hebben niet door wat voor impact dat heeft op mij . En nu kan ik op het laatste moment mijn man ut laten regelen en die nemen ze ook niet serieus. Nee er is weinig begrip voor doven en slechthorende bij de belastingdienst zo ie zo niet voor mensen met een handicap.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer goed geholpen. En ze denken erg goed mee.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Super slecht, krijg aan de telefoon eerst een aantal keuze menu's en wordt vervolgens verbroken omdat het te druk is
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Na een irritant lang en uitgebreid keuzemenu krijg je te horen dat de medewerkers telefonisch in gesprek zijn en dat de verbinding wordt verbroken! Ik krijg de belastingdienst maar niet te spreken, erg vervelend!!!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik ben goed geholpen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Na een lang keuzemenu krijg ik als melding dat alle medewerkers in gesprek zijn en de verbinding wordt spontaan verbroken.
Na -tig pogingen heb ik het opgegeven.
Zeer klant onvriendelijk.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik probeer op 12 juni 2017 telefonisch contact te krijgen omdat ik aangifte moet doen voor 1 juli 2017. Na allerlei voice responce werd vermeld dat het contact wordt verbroken. Einde verhaal. En Nu?