Vul hier in wat u zoekt

Onze bezoekers over Belastingkantoor in Emmen

  • Telefonische bereikbaarheid:
    18%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf:
    2.8
    361 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf:
    3.5
    191 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf:
    3.4
    151 beoordelingen
  • Totaal:
    3.1
    703 beoordelingen
Geef beoordeling

Reviews over Belastingkantoor in Emmen


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

wat een slecht bedrijf ze sturen geen rekening maar wel een boete. Als je daar werk dan ben je wel heel zielig. En bellen kun je niet want ze hebben geen telefoonnummer. Logisch want dan zijn ze de hele dag mensen aan het afwimpelen.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Mijn schoonmoeder is 2011 overleden. Belastingkantoor Emmen heeft haar nalatenschap nog steeds niet afgehandeld.
Hoef ik meer te zeggen?


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Al dagen bezig te bellen en ik krijg steeds geen gehoor. Iedereen is in gesprek en de verbinding wordt verbroken. Heel erg slecht!


1 review
10
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ze hebben me meteen geholpen. Het is erg vriendelijk personeel! Dikke 10 voor de belastingdienst in Emmen!


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ik heb een simpele vraag, maar om daarop een antwoord te krijgen betaal je 90 cent per minuut. Het is een overheidsinstelling, waarvan je mag verwachten dat je kunt communiceren via een normaal telefoonnummer. Ik vind dit echt schandalig.


1 review
9.3
  • Algemene indruk:
  • Service:
  • Prijs/Kwaliteit:

Had een vraag omtrend hoe het zat met gewoon werk en er naast zorgvelener in pgb.

Was duidelijk Je mag zoveel verdienen als je wil alleen betaal je dan ook meer belasting.

De informatie die ik omtrend kreeg was dan ook zeer verhelderend. Dat ik deze, als adhd'er en pdd-nos gerelateerd, het kon begrijpen. Of zo gezegd plane hollands


1 review
2
  • Algemene indruk:
  • Service:
  • Prijs/Kwaliteit:

Bij inhoudelijke vragen wordt men door een medewerker van de belastingtelefoon verwezen naar een regiokantoor, waar vervolgens geen telefoonnummer van is. Waardeloze club! Het is toch echt niet meer van deze tijd uitbetalingen met zoveel dagen te vertragen, omdat \"het systeem het moet verwerken\"? Kom op mensen bij de belastingdienst: pak die koe bij de horens en zorg voor een vlotter systeem. Eenmaal de aanvraag voor teruggave getoetst en goedgekeurd? Direct en binnen 48 uur verwerken en uitbetalen!
De banken zijn er klaar voor!


1 review
3.3
  • Algemene indruk:

Na vele keuzemenu's te hebben doorlopen wordt er aangekondigd dat de verbinding wordt verbroken. Het is niet de eerste keer dat dit mij dit overkomt en ik voel me dan ook niet gehoord.