Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Woningtextielbus Roden

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Hagen 24
9301 ZJ Roden
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Social Media

Informatie over Woningtextielbus in Roden

Woningtextielbus, de woninginrichter die vrijblijvend bij U thuis komt voor advies. Woningtextielbus is gevestigd in Roden.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van Woningtextielbus in Roden

Onze bezoekers over Woningtextielbus in Roden

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    7.8/10
    (19 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    8.6/10
    (7 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    7/10
    (6 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    7.7/10
    (6 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Woningtextielbus in Roden

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Jaap van de Woningtextielbus heeft bij ons plisségordijnen en gordijnen opgehangen. Hierbij hadden we aangegeven bij de gordijnen dat we nog een nieuwe vloer zouden krijgen en of hij daar rekening mee kon houden. Hierbij gaf hij aan zelf ook pvc vloeren te leggen en dat dit helemaal goed zou komen. Tijdens het ophangen van de gordijnen leken deze aan de korte kant, waarbij wij hem destijds gevraagd heb of dit goed zou komen. Hierbij gaf hij aan dat zodra de vloer lag, dit goed zou komen. Hier vertrouwden wij ook op. Uiteindelijk blijken de gordijnen nu 1,5 cm te kort en hebben wij dit bij hem aangegeven. Zijn eerste reactie was dat het ook niet slim van ons was om de gordijnen voorafgaand aan de vloer bij hem te bestellen. Dit terwijl hij eerder aangaf dat hij er verstand van had en dit goed zou komen?

Vervolgens is hij bij ons langs geweest en heeft hij zelf gemeten dat de gordijnen 2-2,5cm van de vloer hangen. Volgens hem een normale lengte, volgens ons zou dit maximaal 1 cm moeten zijn. Als oplossing geeft hij dat hij een witte lat op het plafond kan monteren, waardoor je altijd een witte rand blijft zien. Wij hebben aangegeven dit niet mooi te vinden en graag tot een andere oplossing te komen. Vervolgens geeft Jaap aan dat er geen andere oplossing is en dat zijn service en garantie hier stopt. Een meetfout heeft hij in ieder geval absoluut niet gemaakt.

Wij zijn van mening dat Jaap een meetfout heeft gemaakt en dit niet wil toegeven en hierbij dus niet zijn verantwoordelijkheid neemt. Toen wij hem hierop wezen werd hij boos en stormde hij ons huis uit. Communiceren moet Jaap nog leren.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Jaap van de Woningtextielbus heeft bij ons plisségordijnen en gordijnen opgehangen. Hierbij hadden we aangegeven bij de gordijnen dat we nog een nieuwe vloer zouden krijgen en of hij daar rekening mee kon houden. Hierbij gaf hij aan zelf ook pvc vloeren te leggen en dat dit helemaal goed zou komen. Tijdens het ophangen van de gordijnen leken deze aan de korte kant, waarbij wij hem destijds gevraagd heb of dit goed zou komen. Hierbij gaf hij aan dat zodra de vloer lag, dit goed zou komen. Hier vertrouwden wij ook op. Uiteindelijk blijken de gordijnen nu 1,5 cm te kort en hebben wij dit bij hem aangegeven. Zijn eerste reactie was dat het ook niet slim van ons was om de gordijnen voorafgaand aan de vloer bij hem te bestellen. Dit terwijl hij eerder aangaf dat hij er verstand van had en dit goed zou komen?

Vervolgens is hij bij ons langs geweest en heeft hij zelf gemeten dat de gordijnen 2-2,5cm van de vloer hangen. Volgens hem een normale lengte, volgens ons zou dit maximaal 1 cm moeten zijn. Als oplossing geeft hij dat hij een witte lat op het plafond kan monteren, waardoor je altijd een witte rand blijft zien. Wij hebben aangegeven dit niet mooi te vinden en graag tot een andere oplossing te komen. Vervolgens geeft Jaap aan dat er geen andere oplossing is en dat zijn service en garantie hier stopt. Een meetfout heeft hij in ieder geval absoluut niet gemaakt.

Wij zijn van mening dat Jaap een meetfout heeft gemaakt en dit niet wil toegeven en hierbij dus niet zijn verantwoordelijkheid neemt. Toen wij hem hierop wezen werd hij boos en stormde hij ons huis uit. Communiceren moet Jaap nog leren.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goede producten!