Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

De Linnen Loods Hichtum

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Schwartzenbergweg 23-A
8743 KX Hichtum
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over De Linnen Loods in Hichtum

Verkoop van nieuw en gebruikt bed, bad, keukenen tafellinnen.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Kaart is niet beschikbaar

Onze bezoekers over De Linnen Loods in Hichtum

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5.9/10
    (4 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5/10
    (2 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6.8/10
    (1 beoordeling)
Geef een beoordeling

Reviews over De Linnen Loods in Hichtum

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Nog te veel webwinkels boeken de verzendkosten niet terug
De Consumentenbond heeft deze maand (oktober 2021) een artikel hierover geplaatst: "Webwinkels blijven hardnekkig in het overtreden van de regels voor terugbetalen bij geretourneerde producten. Dat blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond onder 200 webwinkels. Consumenten die hun complete bestelling terugsturen, moeten het volledige aankoopbedrag terugkrijgen, inclusief de bezorgkosten. Bijna een derde (29%) van de winkels betaalt van minimaal 1 van de bestellingen de bezorgkosten niet terug. 1 op de 10 betaalt zelfs van geen enkele bestelling de bezorgkosten terug. Net als in andere jaren bedienen de webwinkels zich van allerlei smoesjes om hun gedrag/misstappen te verklaren." [Consumentenbond, 25 oktober 2021]
Zo ook De Linnen Loods of Linnen2Go.nl. Ik retourneerde hier een artikel en kreeg alleen de aankoopkosten, en NIET de verzendkosten teruggestort. Volgens de Wet Koop op Afstand behoort een webwinkel de kosten inclusief verzendkosten terug te boeken. Slechts de kosten voor terugzenden zijn voor rekening van de klant (die ik ook heb betaald). De Linnen Loods beroept zich vervolgens op hun eigen voorwaarden waarin staat dat zij NIET de verzendkosten terugstorten als het artikel "juist is geleverd". Volgens het Juridisch Loket, de Autoriteit Consumenten Markt, de Consumentenbond en het Burgerlijk Wetboek kunnen eigen voorwaarden nooit een Wet ongeldig maken. Een webshop is wettelijk verplicht om ook de verzendkosten terug te boeken. Daar kun je niet onderuit komen door andere eigen voorwaarden op te stellen (anders zou iedere webshop dat toch doen!) Ik heb De Linnen Loods hierop gewezen, enkele dagen gewacht, zij verkiezen blijkbaar een klacht op Klachtenkompas en een negatieve review boven het terugboeken van verzendkosten.