Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Europe Speed Delivery Best

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Prinses Beatrixlaan 14
5684 GK Best
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Europe Speed Delivery in Best

Webshop voor laptops desktops dvd spelers en andere media gebeuren.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Kaart is niet beschikbaar

Onze bezoekers over Europe Speed Delivery in Best

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.3/10
    (23 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4.4/10
    (9 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.3/10
    (7 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.3/10
    (7 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Europe Speed Delivery in Best

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer goede communicatie scherpe prijs en spullen netjes en zorgvuldig verpakt
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Helaas kan ik dit bedrijf niet aanraden voor internationaal transport inclusief inpakken. Ik heb twee zendingen via Europe Speed Delivery laten regelen: een kast met glazen planken naar Engeland en twee houten kasten naar Amerika.

De eerste zending naar Engeland was Richard deels vergeten in te pakken, resultaat: alle glazen onderdelen kapot. Ik moet dus mijn klant alles terugbetalen. Richard verzekerd mij dat de schade vergoed zal worden door de verzekering. Waar kom ik nu achter? Richard heeft geen transport verzekering maar een rechtsbijstandverzekering en gaat de schade dus verhalen op de transporteur die hij ingeschakeld heeft, terwijl hij het zelf niet ingepakt heeft.

Nu, meer dan twee maanden later heb ik nog steeds geen schade vergoedt gekregen. Richard verteld mij zelfs dat ik die vergoeding op mijn buik kan schrijven want mijn klant was steeds niet thuis bij het opnieuw ophalen van de kast en mijn klant wilt geen extra foto's maken van de schade. Ik probeer dus de schade op Richard zelf te verhalen, want hij heeft mij continu gerust gesteld dat het 'goed zou komen' en als de volledige schade niet vergoedt wordt zou hij mij hier in compenseren. Daarnaast is hij onze afspraak betreft het inpakken niet nagekomen. Richard weigert mij de schade te vergoeden. Ook neemt hij- na dat ik hem gebeld had over deze schade- niet meer de telefoon op. Richard wilt alleen de kosten van de glazen platen vergoeden, maar daar heb ik niets aan zonder kast.

En dan betreft de kasten naar Amerika: deze zouden zeewaardig ingepakt worden. Bij aankomst zaten de kasten in enkel een laag noppenfolie en waren zwaar beschadigd. Onderdelen afgebroken, alle hoeken er af, etc. Richard blijft volhouden dat hij er een transport kist omheen had gedaan. Zelfs voordat de zending de zee op ging vroeg ik continu om een duidelijke foto van de kist en deze heb ik nooit ontvangen. Nu nog steeds niet.

De kast naar Engeland is nooit opgehaald en de vergoeding van de zending naar Amerika wacht ik nog steeds op. Ik vraag om de zoveel tijd om een update, deze krijg ik niet en ik moet mijn 'mond houden en rustig afwachten'. Ook krijg ik geen zending nummer, of iets anders van Richard zodat ik er zelf achter aan kan gaan. Daarnaast dreigt Richard met mij voor de rechter slepen. Dit is allemaal loze bangmakerij, want in de ene email zegt hij dat de dagvaarding er aan komt en in de andere e-mail zegt hij dat hij 'er over zit te denken mij alsnog voor de rechter te slepen'.

Verhaal in het kort: Richard neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor het niet nakomen van afspraken, hij reageert niet op de inhoud van mijn e-mails, beantwoord mijn vragen alfslachtig. Zoals je kan begrijpen ben ik het vertrouwen in dit bedrijf volkomen verloren en ik heb ook niet het gevoel dat Richard deze probeer te herstellen. Kortom, dit bedrijf heeft mij een hoop kopzorgen en 2000+ euro schade opgeleverd.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer slechte ervaring. Opdracht: 4 dozen van Amsterdam naar de VS. Ten eerste: de dozen werden 4u na de afgesproken tijd opgehaald, omdat de chauffeur zonder dat te communiceren besloot eerst andere adressen af te gaan. Ten tweede: bij inklaring in de VS zelf lange tijd met de douane moeten onderhandelen en achteraf papierwerk in moeten vullen ter akkoord. Gelukkig kon ik bijkomende kosten voorkomen. Tenslotte het meest vervelende: 3 van de 4 dozen waren ernstig beschadigd, voor ongeveer een kwart van de waarde van de verscheping waren mijn spullen dusdanig beschadigd dat ik ze weg heb moeten gooien. Het bedrijf vertelde me 17 oktober 2017 een claim in te zullen dienen bij UPS, want blijkbaar hadden ze niet zelf de dozen verscheept, maar ze gewoon "op de post" gedaan. Pas veel later, op 13 november, het verzoek gekregen dat ze meer informatie nodig hadden. Echter, in de tussentijd werd ik al gewaarschuwd door de website via waar ik de opdracht aan EuropeSpeedDelivery heb gegeven: ik moest geen contact meer hebben met EuropeSpeedDelivery, vanwege het feit dat ze geschorst waren van de site. Van de claim heb ik dus niets meer gehoord, de schade heb ik niet vergoed gekregen. Wel werd me vervolgens gedreigd een incassobureau in te schakelen voor de transportkosten. Op dat moment heb ik dus weer initiatief genomen en opnieuw het bedrijf gecontacteerd over de claim voor de beschadigingen. Hoewel dit nog geen twee maanden na hun laatste email is gekomen, kreeg ik dit keer te horen dat het nu te laat was voor de schadevergoeding, maar dat ik wel de openstaande factuur nog moet betalen.
Kortom: een verschrikkelijke ervaring die me veel tijd en hoofdpijn heeft bezorgd. Kies voor een vervoerder/verscheper die een geloofwaardiger track record en website heeft dan EuropeSpeedDelivery