Wanneer je een probleem hebt hoef je niet op ondersteuning te rekenen.
Erg slecht.
Waanr Bunq twee jaar geleden echt voorop liep, en ik trots was bunq te gebruiken, kan ik nu alleen maat zeggen: zoek een andere bank.
D Jess
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
zeer slecht,.is er niemand te bereiken? Klanteninformatie is niet te bereiken, wie zijn jullie eigenlijk?
Carlos
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
zeeeer slecht! rekening word zonder pardon geblokkeerd en daarna kun je nietmeer inloggen of je wachtwoord resetten en de klantenserivce is er eigenlijk niet, als je beld heb je een standaard bandje dat ze je niet kunnen helpen en als je een mail stuurd krijg je slecht of helemaal geen antwoord
ik heb mijn creditcard voor vakanties, dus er staat niet altijd geld op, nu er een jaarlijks bedrag voor het hebben van de kaart afgeschreven moet worden, sturen ze geen email, ze blokkeren gwn je hele pas en je kan nergens inloggen of uberhaupt kijken wat er dan nog op de rekening staat.
Donnie De Graaf
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Sluit je nooit aan bij deze bank! Zelfs als je kan aantonen dat er geld van je rekening wordt afgeschreven waarvan je denkt; huh ik ken dat hele bedrijf niet? Vervolgens laat je dit weten aan 1 van de medewerkers en wat wordt er gezegd; helaas kunnen we niks betekenen. Ik ben in totaal bijna 600 euro kwijt geraakt en ik had er geen controle over.
En als kers op de taart (wordt je account verwijderd omdat het betalingsgedrag op mijn account niet in overeenstemming komt met hun diensten... ( Wake up BunQ! ) Ik had dit al de hele tijd gezegd en jullie hebben er niks aan gedaan!
Aub... als iemand dit leest en kan er juridisch wat mee, contacteer me dan. Ik klaag ze graag aan met en goeie advocaat en na mijn mening ben ik niet de enige die dit heeft mee gemaakt. (Oh, niet te vergeten) er stond nog 500 euro op mijn kaart.. Dat is van me afgenomen want ik kom niet meer bij mijn rekening.
Marcus
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Onbereikbaar
C Oskam
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Probeer al 2 welen mijn geld los te krijgen bij de bunq van een geblokeerde rekening , Ze sturen je van het puntje naar het paaltje en lossen helemaal niks op bunq zijn dikke oplichters ,Ik heb t adres van de eigennaar en als die niet snel mijn geld terugstort zoek ik hem ff op
Frans
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Zeer slecht bereikbaar en op mail wordt niet gereageerd
Luna Meurs
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
HEEL SLECHT mijn ouccount is al een maand geblokeerd en wanneer ik stuur met vragen krijg ik geen enkel anwoord