Wat een fantastische service. Vanavond bracht onze dochter van 13 even wat kleding naar de textielbak. Ze had tijdens het vervoer even haar mobiel met id en pinpas in een tas gestopt met kleding dat weg moest. Toen gebeurde het dat ze in haar enthousiasme de tas met mobiel en benodigdheden weggooide in de textielbak. Zij was helemaal verdrietig zeker met het oog op haar vakantie de volgende dag. Na contact met Circulus kwam meneer Broekhuis met de vrachtwagen aan. Dit was haar redder in nood! Bedankt Circules voor deze supersnelle actie op de zaterdagavond! Jullie hebben mijn dochter zo blij gemaakt!
Pieter
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
3x gebeld omdat oud papier bij mij niet was opgehaald. Zouden de volgende dag alsnog langskomen. Niet gebeurd. Toen de dag erna. Weer niet opgehaald. Klacht ingediend. Zou worden teruggebeld, niets gehoord. Ik geef het op. Totale desinteresse.
Wouter Verwaal
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Vandaag telefonisch contact gehad met een zéér behulpzame dame, luisterend naar de naam Yvette. Zij heeft mij geholpen om op de juiste manier grofafval aan de weg te zetten met duidelijke afbakening van plaats en tijd. Een pluim voor deze medewerkster. Beloon haar niet alleen met een applausje maar waardeer jhaar met beleid.
Miranda van Zwam
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Zeer onvriendelijk betaal 31.50 om grofvuil op te laten halen nemen alleen maar een bankstel mee en laten rest staan nadat ik ze telefonisch erop aangesproken heb wordt mij gezegt maak maar een nieuwe afspraak en betaal weer 31.50 en zet de spullen maar terug anders riskeert u een boete dit is toch te absurd voor woorden dit zijn dreigementen en op de website staat u mag 2 kuub grofvuil aanbieden en vervolgens wordt er niet eens 1 kuub opgehaald en laten mij achter met de zooi
Dennis L
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Je merkt pas hoe een bedrijf is als er niets mis gaat. Fouten maken mag van mij altijd, dat leidt niet direct tot een slechte review c.q. dat ik vindt dat het een slecht bedrijf is. CB en hun klachtenafhandeling is drama.
Toen mijn grijze Container niet goed geleegd was heb ik de klantenservice gebeld. Daar wordt je afgewimpeld met een verhaal, ja u heeft het aangestampt, we schudden 3x met de bak. Als we nogmaals 3x moeten schudden kost het u dubbel. Kortom ligt altijd aan de klant en niet aan hun systeem. Geëscaleerd via de gemeente, komt er op neer dat zij geen klacht vastleggen maar een groot gedeelte van de mensen afwimpelen op deze manier.