Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Sparkle&Dream Vught

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Van Voorst tot Voorststraat 65-A
5262 AM Vught
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Afgeschermd
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Sparkle&Dream in Vught

Webshop van kleding, sieraden, home decoratie aan particulieren

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Sparkle&Dream in Vught

Onze bezoekers over Sparkle&Dream in Vught

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.9/10
    (45 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.7/10
    (15 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.8/10
    (15 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.2/10
    (15 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Sparkle&Dream in Vught

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mocht je hier wat willen bestellen, verwacht dan niet dat je het langer dan 5 maanden kan gebruiken. Ik heb een portemonnee gekocht in december 2020 en deze was in mei 2021 al kapot gegaan. De rits sluit namelijk niet meer. Dit uiteraard netjes gemeld. Het antwoord was dat er na 5 maanden geen garantie meer opzit, omdat ze niet weten wat er in de tussenliggende 5 maanden mee gebeurd is. Het lijkt me logisch dat ik de portemonnee gewoon gebruikt heb waar hij voor bedoeld is, namelijk als portemonnee! In hun tweede mail schrijven ze: "Je hebt het inmiddels 5 maanden in jouw bezit en 5 maanden dus dagelijks gebruikt. Het is een portemonnee van 16 euro." Hiermee geven ze dus eigenlijk al aan dat ze waardeloze troep verkopen, waar je geen lange levensduur van hoeft te verwachten. Overigens trekken ze zelf de conclusie dat ik de portemonnee dagelijks gebruikt zou hebben, maar dat terzijde. Blijkbaar heeft FestyFashion in haar algemene voorwaarden staan dat de garantie super kort is, iets wat wettelijk gezien niet eens mag. Nadat ik ze hier een maand geleden op wees, heb ik geen reactie meer gekregen op mijn mail. Van service is hier dus totaal geen sprake, ze negeren hun klanten gewoon dood. Dus nogmaals, wees gewaarschuwd: als je wat bestelt bij FestyFashion, verwacht dan geen lange levensduur.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zelfs 1 ster is al teveel. Ik had wat besteld voor een feestje. Vandaag besteld, morgen verzonden. Nou fijn, echt niet 2 weken moeten wachten. Na een mail waar ik om uitleg vroeg werd er gezegd dat ik niet goed had gelezen terwijl toen ik op dat moment op de site keek er niks bij stond van pre order. Toen ik hier op wees kreeg ik terug; het is het wachten waard. Nou echt niet. Wanneer ik me probleem uitlegde via de mail niet eens een excuses of reactie gehad. Waardeloze klantenservice. Jurkje zat met mijn 1.63 m ook nog tot me billen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Producten niet geleverd. Bedrijf zegt dat producten wel geleverd zijn en betaalt 150 euro niet terug.
Klantenservice slecht/niet bereikbaar,.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer slechte ervaring gehad met Festyfashion. Slechte communicatie wat betreft levering.

Ik heb kleding besteld en betaald. Vlak daarna ontving ik meerdere mails met: 'betaald' en 'bestelling is onderweg'. Op de site stond dat mijn levering binnen 1-3 werkdagen zou arriveren en de beschikbaarheid van de kleding stond 'op voorraad'. Daarnaast staat er: 'voor 15:00 besteld, vandaag nog verzonden!'.
Na anderhalve week wachten (zonder enig bericht) heb ik toch maar besloten om contact op te nemen met het bedrijf. Vervolgens ben ik gaan kijken bij de kleding of de levertijd was veranderd. En ja hoor, nu stond er 1-6 werkdagen. Maar ook over die 6 werkdagen zat ik al heen.
De aangegeven 1-3 of 1-6 dagen levertijd en de tekst: op voorraad, kan u net zo goed negeren. Hier klopt helemaal niets van.
De reactie van Festyfashion betreft een vaag verhaal over dat het een pre-order is en dat er bij het artikel dikgedrukt ergens staat dat het langer duurt. Ik heb vervolgens de site meermaals bekeken (bij het artikel zelf, maar ook bij de algemene voorwaarden), maar guess what: geen dikgedrukte letters. Ik vind het niet oké dat er tegen je gelogen wordt.

Het mag niet zo zijn dat er foutieve informatie wordt vergeven op de webshop. En stel dat het leverproces langer duurt dan verwacht, stuur dan op zijn minst even een mailtje met: Hey, het duurt wat langer! Dat is wel zo netjes.

Laat je niet voor de gek houden. Ik wacht nog steeds op mijn levering. En dan moet ik maar eens gaan kijken hoe de kwaliteit is van de kleding.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
nooit weer festyfashion.
bikini besteld voor 3 uur besteld zelfde dag verzonden. mail ontvangen met betalingsbevestiging. In die mail staat dat je wanneer je pakket verzonden word je een track en trace code ontvangt. Deze nooit ontvangen. Na een paar dagen wachten nog steeds mijn bikini niet binnen maar even een berichtje naar de webshop. ik zou een verkeerd email adres ingevoerd hebben, een paar dagen later was er storing en konden de codes niet geladen worden, mijn pakket zou al verzonden zijn maar post NL had vertraging en ik moest maar geduld hebben mijn pakketje was onderweg. contact gehad met post NL en zij hadden inderdaad vertraging met het antwoorden van hun berichten maar niet met het bezorgen van pakketten! na 1.5 week berichten sturen kreeg ik een nieuwe bikini opgestuurd. deze had ik de volgende dag al binnen. Niks aan de hand. bikini zat helaas niet perfect dus retour aangevraagd ik had op 11 juli mijn bikini retour gestuurd en 6 dagen later nog niks vernomen dus maar even vragen wanneer mijn retour verwerkt word. mijn retour was nog niet ontvangen werd er gezegd. ik had hem bewust al met code verzonden en daar stond dat hij op 12 juli bezorgd was. ik was zo boos dus meteen de telefoon gepakt en gebeld. het moet niet gekker worden. later op die avond kreeg ik een mail mijn retour was die dag binnen gekomen en werd verwerkt. Hoe toevallig is dat? Na mijn idee zijn de zaakjes daar niet op orde. leuk een eigen bedrijfje maar zorg ook dat je de boel voor elkaar hebt.
28 juni besteld en vandaag 1 aug. eindelijk mijn geld terug!!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slechte ervaring met een product van heel slechte kwaliteit? tegen een te hoge prijs. Misleidende foto's. Daarnaast betaal je verzendkosten en ook nog eens de retour kosten waardoor je meer dan ?10 weggooit als je iets terugstuurt wat niet aan de verwachtingen voldoet.