Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Bazaaronline Veenendaal

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Storkstraat 22
3905 KX Veenendaal
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Bazaaronline in Veenendaal

Webshop in woonaccessoires, lampen, meubels, slaapkameraccessoires en keukenartikelen.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Bazaaronline in Veenendaal

Onze bezoekers over Bazaaronline in Veenendaal

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5.3/10
    (52 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6/10
    (20 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5.2/10
    (17 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.7/10
    (15 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Bazaaronline in Veenendaal

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mijn dochter besteld 2 serviezen en theeglazen en kopjes. De dozen met servies komen binnen, kapot. Mijn dochter neemt contact op met de klantenservice en krijgt aanwijzingen. Die volgt ze op. Dan komt er 1 servies binnen. Gelukkig heel. Mijn dochter belt weer op en geeft aan dat er 1 doos is binnengekomen, waar het andere servies blijft. Dat zou in orde komen. Ook heeft mijn dochter via de mail contact opgenomen over theeglazen. Ze kreeg een bericht terug wat hierin bijgevoegd is. Helaas is dit nu nog niet binnengekomen.
Mijn dochter heeft steeds gebeld over haar andere servies. Na maanden geven ze ineens aan dat het oude servies terug moet. Dat is weggegooid na weken in de weg te hebben gestaan.
Bazaaronline, ik begrijp dat u de dozen terug had willen hebben. Alleen is het handig dit meteen aan te geven, niet na maanden.
Vanmorgen is er weer door ons gebeld. Ook zijn er slechte reviews geplaatst. Want nee, we zijn niet tevreden hoe dit wordt opgelost.
Werd mijn dochter ineens gebeld door een leidinggevende. Nee, ze kreeg geen nieuw servies. Hij had een bandopname waarin mijn dochter zou verklaren dat ze het servies lekker in de kast had staan. Ik zou u aanraden de bandopname terug te luisteren, dan komt u erachter dat dit niet is gezegd door mijn dochter. Tevens gaf u als tip dat dit wel geflikt kon worden bij een matrassen zaak. Heel fijn dat u zo aan uw matras komt meneer. Ik vind het niet zo eerlijk.
Ook kon u zich niet heel goed beheersen. Als mijn dochter nog eens een slechte review schreef kon ze een advocaat vanaf uw kant verwachten. Het woord kut is gevallen. Luister u gerust uw bandopname na.
Ik denk dat als uw klantenservice geen goede aanwijzingen geven, dat u dat niet na maanden kunt terugdraaien. Dit had u meteen moeten oppakken. Daar bent u schijnbaar niet aan toegekomen.
Dus nogmaals een verzoek om het 2e servies op te sturen. De fouten van uw klantenservice kunt u na maanden niet afschuiven op de klant.
Oh en een tip, fouten kunnen gebeuren, los ze op. Dan zijn de reviews ook beter.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Tapijt besteld volgens omschrijvingen dik met een poolhoogte van 37mm en €199.Deze kwam OPGEROLD maar alles behalve dik en poolhoogte maar 24 mm. Dus direct email gestuurd dat ze moeten deze komen ophalen. Krijg ik een email met een post.nl label dat ik moet het in een DOOS doen en retourneren. Omdat ik heel raar vond heb ik gebeld en opnieuw geemaild hierover. Krijg ik als aantwoord dat deze mag GEVOUWEN worden en opgestuurd worden in een doos. Zo gezegd zo gedaan. Volgende dag kreeg ik een telefoontje dat de retour wordt niet geaccepteerd in eerste instantie dat het niet in originele verpakking zou zijn! Omdat ik een email heb met hun aanzegging voor het opsturen van de tapijt kwam een ander reden : het zou vies zijn. Echter dat zijn karton deeltjes (doos was te groot dus randen afgesneden en waarschijnlijk bij inpakken of uitpakken op de randen gekomen). En behalve dat tapijt ook beschadigd is. Dat kan... Welk tapijt van 200x300 cm doe je in een doos??? Helaas is niet mijn verantwoordelijkheid. Ik heb gedaan wat mij werd gezegd. Als de tapijt zou netjes opgehaald worden zoals ook bezorgd werd en niet in een doos was dit niet gebeurt... Tapijt heeft geen 5 min. gelegen. Alleen fotos gemaakt. Nu willen ze alsnog €199 voor. Dus koste wat het kost... Ik heb aangegeven dat geen van bovenste is reden van weigering van retour. Toen dreigen met incasso kosten. Ze kunnen lang wachten de dreiging maakt me niet bang. Ik sta sterk in mijn schoenen. Ik wil met deze review laten zien hoe zielige manier hebben van verkopen zodat alsnog aan de geld van de product komen. Zielig
.. Wat ben ik blij dat voor de betaling achteraf met Klarna heb gekozen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Leuke webshop met keuze en leuke kortingen !
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Kansloze webshop, producten kwamen beschadig binnen, bedrijf weigert de retour te vergoeden, 15 euro, waar doen ze moeilijk over. Ook nog geven ze aan dat ik zelf 1 dag te laat was met dit te melden, daarom moet ik zelf dokken. Wat kinderachtig. Had nog meer leuke dingen gezien op hun site maar met deze manier van klanten behandelen ga ik wel ergens anders. Veel slechte reviews online te vinden over deze webshop dus u bent gewaarschuwd.

Ook kansloos is dat meerdere mensen aangeven de klanten service niet te kunnen bereiken en mails weken niet worden beantwoord, er wordt gereageerd met :

"We betreuren het dat je niet tevreden bent en horen graag waarom en zoeken graag naar een manier om dit goed te maken! Je kan ons via telefoon of e-mail bereiken. We zien een reactie graag tegemoet."

Tja ze lezen niet eens je review, rammen er gewoon een standaard tekstje onder waar je ook nog zelf achteraan moet, wat is dat voor waardeloze oplossing ??

Nagoed doe ermee wat je wil, succes als je hier wat besteld en het gaat niet volgens plan, dan kun je zelf achter je centen aan gaan.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goede webshop met een ruime assortiment aan woonartikelen, gisteren een bank besteld en vandaag al geleverd! Bazaaronline doen wat ze zeggen, voor mij zeker een reden om vaker te bestellen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Oplichters!!!! Je krijgt je geld niet terug. Ze hebben niets op voorraad. Alles wat je bij hun besteld, bestellen zij op aliexpres, het duurt weken/ maanden totdat je iets hoort. Bij annulering kun je weken achter je geld aan, telefonisch zeer slecht te bereiken.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Eric kuster spiegels gekocht bij Bazaaronline. Top kwaliteit en snel geleverd!