Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Smart Luxury B.V. Nieuwegein

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
1e Regimentsdok 2
3433 KS Nieuwegein
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Afgeschermd
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Smart Luxury B.V. in Nieuwegein

De internationale verkoop van luxe schoenen, kleding, accessoires en lifestyle producten (voor heren, dames en kinderen) met het concept Smart Luxury.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Smart Luxury B.V. in Nieuwegein

Onze bezoekers over Smart Luxury B.V. in Nieuwegein

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3/10
    (29 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.9/10
    (11 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.8/10
    (10 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.2/10
    (8 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Smart Luxury B.V. in Nieuwegein

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Top bedrijf. Prachtige spullen. Snel geleverd. Drie bestellingen geplaatst. Nooit problemen gehad. Echt een aanrader!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
The worst customer service I have ever received from any company. I initiated an exchange more than three months ago. No communication, no exchange, no refund. All attempts to solve the issue are unresponded. Avoid this company by all means
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Worst costumer service ever !!! They reply after 4 days!!! They send me the wrong shoe and I have to pay for the return?!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
I bought the pony fur moccasins, already after wearing once the fur on the sole was worn away, I have the shoes also from Tods orginal, there is not the problem, I sent them back on 16.04.2022 as a complaint and until today neither a credit, a replacement or even the damaged pair back, emails are no longer answered, I will give this into legal hands, even if it costs effort and time, but now it's about the principle to protect future customers
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Dramatisch, wat een slechte klantenservice.