Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Tandartspraktijk De Residentie Den Haag

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Morsestraat 2
2517 RZ Den Haag
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Tandartspraktijk De Residentie in Den Haag

Tandarts praktijk

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Tandartspraktijk De Residentie  in Den Haag

Onze bezoekers over Tandartspraktijk De Residentie in Den Haag

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    8.9/10
    (19 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    100%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    9.1/10
    (7 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    8.7/10
    (6 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    9/10
    (6 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Tandartspraktijk De Residentie in Den Haag

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
k was een aantal jaar patient bij Tandartspraktijk de Residentie. Ik heb nooit problemen gehad met een van de tandartsen tot op enkele maanden geleden. Ik ging zelf niet vaak naar de tandarts dit vooral wegens drukte, ik kwam wel als ik een pijnklacht had. Er werd altijd gezegt dat mijn gebit er goed uit zag. In mei begonnen de klachten, mijn mond deed gewoon pijn. Gelukkig kon ik snel terecht en werd er een behandelplan gemaakt.. toen ging het fout. Ik werd deels behandeld door een andere tandarts dan mijn eigen tandarts. Ik kwam thuis met tanden die te dun afgeslepen waren, vullingen die te hoog zaten etc etc. ik natuurlijk bellen naar de praktijk, maar ik moest telkens wachten want het was te druk. De vulling(en) zaten zo hoog dat ik mijn mond niet dicht kon doen, en niet kon kauwen. Toch hadden ze het druk en konden mij niet van mijn klacht afhelpen tot de volgende afspraak. Opgeheef moment kreeg ik er weer last van. Dus belde op naar de praktijk. De receptioniste zei dat er een klein plekje was. Ik onderweg naar de praktijk, werd er gezegd: ik hoop niet dat je er al bijna bent (5 min voor de afspraak) de tandarts heeft geen tijd. Vanaf dat moment was ik niet meer tevreden. Momenteel ben zit ik bij een andere praktijk. Ik heb zoveel vage klachten gehad op plekken waar de Residentie gevuld had. Daarna ging ik op vakantie, tijdens de vlucht werden de klachten erger. Ik eenmaal op bestemming naar de tandarts. Toen bleek te zijn dat de gevulde vullingen helemaal niet goed geplaatst waren. Ik dit natuurlijk naar mijn nieuwe tandarts gestuurd en besproken.

Toen dacht ik, dit moet toch wel bij de Residentie gemeld worden. Ik vind het namelijk niet netjes dat door hun toe doen ik zoveel pijnklachten heb. Ik ben wel vriendelijk te woord gestaan door de tandarts, ook zij heeft de foto?s bekeken. Ik kreeg terugkoppeling: het is de lijmlaag die je ziet op de foto?s.

Momenteel is de foto bekeken door 3 tandartsen en de ortho. Zij zeggen allemaal dat de vullingen niet goed zijn. Tijdens het vervangen van de vullingen, vielen de (nieuwe) vullingen er ook vanzelf uit.

Jammer dat mijn gedachte dat de Residentie een goede tandarts was, zo is veranderd.

2020: Inmiddels ben ik in behandeling bij CBT. Blijkbaar zijn mijn kaken overbelast en ben ik aan het klemmen en knarsen. Dit is ontstaan nadat de vullingen geplaatst waren en de praktijk mij overbehandeld heeft. Momenteel veel shit door deze praktijk
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goede tandarts met fijne sfeer
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Top praktijk, waar je nog door de tandarts zelf geholpen wordt ipv door een waarnemer die iedere 2 jaar weer vertrekt! Kennis en kunde!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Fijn geholpen aan de balie en door tandarts Soonius. Er wordt geluisterd en een eerlijk advies gegeven. Behandeling prima. Je kan zien dat de praktijk opgeknapt wordt, een leuke moderne uitstraling.