Contact gehad via app met de vraag of product nog beschikbaar was als antwoord gekregen “ ja Zeker” bij aankomst in de winkel is product uitverkocht. Voor nop dus 1,5 uur in de auto gezeten. Flink de balen van dus.
Helaas slechte ervaring. Wel wordt geprobeerd andere artikelen te verkopen.
Slimme verkoop techniek om mensen in de winkel te krijgen.
Antwoord van Bij Keesje
Bedankt voor de review. Jammer dat u een slechte ervaring heeft. We probeerden u juist te helpen, zodat we een andere oplossing konden bedenken. Aangezien uw dochter graag een jasje wilde bij de jurk. Deze was sochtends vroeg uitverkocht, tijdens de drukte. Deze ook hadden ook wij niet verwacht. We hebben naar ons inziens energie in het helpen van u gestoken, zodat u niet echt voor niks zou komen rijden. Helaas is dit niet gelukt, aangezien uw dochter specifiek het desbetreffende jasje wilde. Helaas kunnen we met onze kleine voorraden niks apart houden. Dit hebben we ook uitgelegd in de winkel en is als het goed is ook gecommuniceerd via whatsapp. Wel gaan we het meenemen om in deze gevallen een uitzondering te kunnen maken van een aantal uur. Nogmaals onze excuses als we naar uws inziens niet genoeg moeite hebben gedaan om het winkelbezoek als positieve ervaring te laten eindigen.
Geplaatst op 24 feb. 2022 21:15:35