Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Budbee Netherlands B.V. Amsterdam

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Johan Huizingalaan 763-A
1066 VH Amsterdam
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Afgeschermd
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek

Informatie over Budbee Netherlands B.V. in Amsterdam

Budbee B.V. is er voor het verlenen van technologische diensten, leveringsdiensten, logistieke diensten en vervoersdiensten.
Budbee B.V. is gevestigd in Amsterdam.

Onze bezoekers over Budbee Netherlands B.V. in Amsterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.2/10
    (490 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.2/10
    (202 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.2/10
    (162 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    2.3/10
    (126 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Budbee Netherlands B.V. in Amsterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ze mogen wettelijk tot 10 uur bezorgen maar komen nu al een aantal keer tussen half 12 en 13 uur aankakken. Ik moet de volgende dag vroeg of IK WIL DIT NIET!!!! Ik vind het belachelijk! En ben boos!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bus kapot en klantenservice via de budbee app wil me op geen enkele manier vooruit helpen
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Waardeloos bedrijf, de pakketjes nooit op de afgesproken datum en tijd bezorgen. Altijd wordt het pakket geannuleerd of later of niet bezorgd. Totaal geen contact te krijgen met het bedrijf zelf. Zelfs bij bol.com krijgen ze geen contact met hun. Snel afscheid van nemen, en nooit geen zaken meer mee doen. Waardeloos bedrijf
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mijn bestelling is kwijt
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Jammer dat er geen optie tot 0 sterren wordt geboden, want het is slechter dan slecht!
Mijn bestelling van de parfumerie zou op 30 Maart bezorgd worden volgens de gemaakte afspraak >
Budbee 29 Maart:
"Je hebt gekozen voor persoonlijke overhandiging van je bestelling! Hiervoor is het nodig dat er iemand thuis is. Indien we contact op moeten nemen bellen we je op +316xxxxxx met een 085-nummer"

Op 30 Maart kreeg ik 'smorgens en 'smiddags een paar keer een update. Om iets voor 17:30 ontving een sms van de koerier met de melding dat hij er bijna was, met een link tot volgen, en terwijl ik deze bezocht ontving nog geen 5 minuten later en sms met de melding "dat mijn pakketje bezorgd was"(??!!), wat dus niet het geval was!
Vervolgens de chat (want telefonisch wenst men duidelijk geen contact te maken met klanten die problemen ondervinden) van de klantenservice. Ene Maarten ging proberen contact met de chauffeur te maken: Lange neus, dat bleek om eoa reden blijkbaar niet te lukken. In mijn brievenbus lag niks, geen pakje (als het al door de b.bus pastte) en geen verwijzing van afgifte bij derden, en dus tegen de afspraak in!
Dit probleem zou doorgekoppeld worden naar de verantwoordelijke afdeling...
De volgende dag heb ik nog een poging gedaan via diezelfde chat van hun, om te na te vragen of er al met de desbetreffende koerier was gesproken, maar deze keer werd ik botweg genegeerd: Mijn chat venster heeft uiteindelijk een uur(!) open gestaan zonder dat er ook maar iemand reageerde! Werkelijk te onbeschoft voor woorden, eerst mijn pakje laten verdwijnen en er keihard over te liegen dat het bezorgd zou zijn, en daarna niks meer laten horen en je zelfs negeren als je zelf nog een poging doet.
het zgn fomulier op hun website, om hun schriftelijk te benaderen opent niet eens als je het aanklikt!
Dit stinkt hemelshoog de lucht in, en mijn sterke verdenking op fraude/diefstal door koerier lijkt mij ook niet ongegrond.

Het wemelt van de 1-ster/slechte Budbee reviews online, en veel van de zgn 5 sterren zijn enorm twijfelachtig, zoals ene (ik noem hem maar) Pieter, een man die er blijkbaar een hobbie van maakt recencies te geven voor de meest uiteenlopende 'bestellingen' die hij heeft gedaan, waaronder dure nagellak(?), maar ook D-Mannose capsules(?!), en de hoop uitspreekt dat het hem snel van zijn blaasontsteking(!) zal afhelpen; ik als vrouw slik zelf ook Mannose om dit typische vrouwenkwaaltje(!) te behandelen waardoor ik minder vaak chemische rommel op recept hoef te slikken, dus: De Budbee 5-ster reviewers zijn behoorlijk dubieus...

Kortom, 3x nul sterren, ik adviseer deze dienst te mijden als een ziekte!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
SLECHT SLECHT EN NOG EENS SLECHT!!!
PAKKETTEN WORDEN NIET GELEVERD, KWIJTGERAAKT OF WEET IK VEEL WAAR ZE NAARTOE GAAN MAAR NOOIT WORDEN MIJN PAKJES GEWOON THUISBEZORGD ZOALS HET MOET
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Is nieuw en werkt niet. AH ook meegeholpen. Kansloze muur zo. Bedankt!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
4x poging mislukt terwijl ik thuis was (met een werkende deurbel )
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Reageren niet op klachten
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Pakketje teruggestuurd zonder reden naar bol. Com. Zoon had zich verheugd op zijn bestelde game monitor. Zonder reden niet bezorgd bij ons