Nooit opgepakt. Wel een voicemail ontvangen waarop veel gestommel te horen is. Nummer geblokkeerd, bellen dagelijks, soms meerder malen per dag.
Onderzoeker voor ABNamro, nummer opgezocht, lijkt te kloppen.
020 - 517 67 67 (KYC Centre/Group CDD) vind ik op website ABNamro "Know your client".
Mevrouw zei dat ze van ABN-AMRO was en van financiële hulp was en mensen bij langs ging (bellend). Vroeg hoe mijn financiële status was en wat ik verder qua werk deed. Verder had ze niks gevraagd. Tijdens het bellen dit nummer opgezocht en kwam ik uit op al deze meldingen. Daarna vrij snel gesprek afgekapt.
Wordt niks gezegd en wordt verbroken, lees over ABN-AMRO, waarschijnlijk luisteren ze of ze ouder persoon aan de lijn krijgen en slaan dan toe?!
Dit telefoon nummer belde, ik nam op maar er werd niks gezegd en later gewoon opgehangen.
Belt vaak terug maar spreekt geen voicemail in. Heb nummer geblokkeerd/spam.
Geen idee, maar als ik al 2 keer in 2 uur tijd gebeld wordt en ze zeggen niks, dan ruikt het naar oplichterij/ scam oid. Ik zeg blokkeren dat nummer.
Geeft zich uit voor Abnamro, maar bij de fraudehelpdesk van de Abnamro is het nummer niet bekend. Mijn advies is negeren en eventueel melden bij de bank.
Meldden zich als ABNAMRO en wilden gegevens updaten. Gezegd dit niet via tel. te doen en gevraagd om schriftelijk verzoek.