Zei: oh verkeerd nummer, sorry. Ik heb gelijk opgehangen.
Geen idee wie hier achter zit. De beller spreekt niet in maar luistert wel je voicemail af. Op internet staat dat dit nummer gebruikt wordt voor telefoongesprekken met gedetineerden naar hun familieleden, vrienden of andere bekenden. Als dat zo is waarom spreken ze dan niet in?
Geen idee! Ik las op internet dat dit nummer gebruikt wordt voor telefoongesprekken van gedetineerden naar hun familieleden, vrienden of andere bekenden.
Deze idioot is al maanden aan het bellen ondanks geblokkeerd te zijn. Zelfs meerdere keren per dag. Begint erg irritant te worden.
Geen idee. Niemand aan de lijn gehad. Spreken voicemail ook niet in.
Heb niemand gesproken maar ik wordt nu de laatste 3 dagen dagelijks gebeld door het nummer. Super vervelend!
niemand gesproken, maar aan de reacties van anderen te zien, is dit geen gewoon nummer.
Onbekend en niet antwoorden.
Is ondanks blokkeren al maanden dagelijks aan het bellen.