Heb geen contact met ze gehad. Eerst het nummer opgezocht en naar het schijnt zijn het "verkopers". Nou daar heb ik geen zin in, dus ga ze niet beantwoorden als ze weer bellen!
Ik snapte de vraag niet waarom ze wilden weten of ik verlengd had? Nu zie ik dat Ziggo mij dus belde en ze zei dat ze van KPN was. Dat verontrust mij dan weer. Heb ik er goed aan gedaan door op vragen ja te zeggen? Heel vervelend dit
Wilde contract kpn verlengen
Irritant steeds gebeld worden en niks zeggen of inspreken , ik neem niet meer op ben er klaar mee
Stellen allemaal vragen over mijn abonnement bij KPN terwijl ze niet van KPN zijn
Beginnen direct een verhaal op te hangen. Je komt er niet tussen. Als je aangeeft hier geen tijd voor te hebben verbreken ze zonder iets te zeggen de verbinding. Asociaal gedrag. Als je ze blokkeert bellen ze onder een ander nummer weer een keer.
Kreeg alleen iets te horen dat ik niet kon verstaan en heb ik opgehangen