Belde over afloop KPN abonnement, had mijn e-mailadres, adres en geboortedatum. Deed goed aanbod. Hoefde enkel even mijn rijbewijs nummer en IBAN telefonisch door te geven. Dat weigerde ik uiteraard en ik vroeg haar het aanbod te mailen. Dat kon niet, ik zou achteraf mail krijgen met de standaard bedenktijd. Toen ik aangaf dat ik hier niet aan mee wilde werken zei ze heel snel doei en drukte het gesprek weg.
Niemand gesproken. Er werd opgehangen toen ik opnam.
Mevrouw was moeilijk te verstaan maar ze zei dat ze belde namens KPN en dat ik mijn abonnement nog niet verlengt had. Moest ik maar gelijk regelen met haar. Zo werkt kpn niet dus toen gelijk opgehangen. 11 juni 2024 meerdere keren gebeld.
Kwartier aan de lijn gehangen, met van tijd tot tijd de mededeling dat alle medewerkers in gesprek zijn. Tussendoor de meest vreselijke muziek die je maar kan bedenken.
Word gebeld, bij terugbellen gelijk wachtmuziek
Opgehangen
Beweerde dat ze van Vodafone was. Was heel opdringerig toen ik vertelde geen interesse te hebben.
Geen reactie vanaf de andere kant.