Gebeld omdat ik mezelf had buitengesloten. Na 1 uur wachten kwamen er 2 Duits sprekende mannen. Hebben hun ''kunstje'' waarna ik de rekening gepresenteerd kreeg: Euro 1.106,00!!
Heb aangegeven dat ik dit nooit of te nimmer zou betalen. De rekening werd toen Euro 200,00.
Gezien het tijdstip (het was inmiddels 00.30 uur) kon ik hier wel mee akkoord gaan. Helaas bleek mijn saldo ontoereikend waarna ik vroeg of er geen rekening kon worden gestuurd. De rekening werd toen Euro 100,00 (!?). Helaas (voor hen) bleek ik dit ook niet te kunnen betalen. Woest hebben ze mijn huis verlaten. Werd de volgende ochtend om 06.30 uur gebeld door een prive nummer. Aangezien ik die avond door hen gebeld ben met een prive nummer ga ik ervan uit dat het deze mannen waren. Niet opgenomen. Toen ze met mijn slot bezig waren had ik eerlijk gezegd al een onderbuikgevoel en heb (stiekem) een foto gemaakt.
Nooit mee in zee gaan!!!
Problemen met twee verstopte toiletten. Er kwam een Duits sprekende man, maar omdat ik zijn verhaal over samenwerking met een Duits bedrijf niet vertrouwde, heb ik nogmaals het nummer gebeld om te vragen of alles klopte. Ik zou met leidinggevende doorverbonden worden maar kreeg mijn opticien aan de lijn! De monteur heeft het probleem wel verholpen met elk toilet eenmaal door te pompen. Kreeg een rekening van €257,60 voor 10 minuten werk. Monteur wilde contant betaald worden, maar dat heb ik geweigerd. Uiteindelijk per pin betaald. Zelfs voor een avonddienst vond ik dit rijkelijk veel. Ik heb het nummer nogmaals gebeld en mijn beklag gedaan. Er werd mij beloofd dat ik teruggebeld zal worden door een dame van de klachtenservice. Na dit gesprek heb ik het telefoonnummer gegoogled en daaruit bleek dat ik dus duidelijk opgelicht ben. Zal dus wel nooit door de mevrouw van de klachtenservice teruggebeld worden.
Oplichters! !!! Ik kreeg een Duitse man die geen woord Nederlands sprak. Mocht geen foto van de offerte maken. Riool ontstopt en moest voor 10 min werken €850 betalen. Dit kon ik niet betalen dus uiteindelijk zegt hij: oké dan €400 contant en €100 pinnen. Ik kon dat ook niet betalen. Hij vroeg wat ik contant kon betalen. Uiteindelijk heb ik €300 contant betaald en dan zou het goed zijn. Daarna zei hij dat ik toch nog €50 moest pinnen anders ging hij zijn baas en incasso inschakelen. Ik heb geen bon gekregen. Te triest voor woorden dat dit soort mensen zo kunnen en willen oplichten.
Riool was ontstopt. Kwam een Duitse man binnen met een vreemde offerte. Mocht geen foto ervan maken. Uiteindelijk riool probleem verholpe
Oplichters
Nooit mrt in zee gaan
Ben 200 euro kwijt en zijn niet meer bereikbaar
Ondanks foto op site sturen ze een marrokaantje die je oplicht
Gasten zijn oplichters. Kloppen je een enorm bedrag uit je zak om een slotje te vervangen. Zoek iemand anders.
Slotenmaker: geven prijs die vele malen minder is dan je uiteindelijk betaald (factor 4), ook tijd die het duurt voordat iemand komt is veel langer dan aangegeven (2,5 uur ipv de maximaal 45 minuten die werd genoemd). Oplichters!
Oplichters!!!! Loodgieter/slotenmaker
Oplichters! Troggelen geld van je af en zeggen dat ze terug komen, maar dat doen de niet.
Mijn sleutel werkte niet meer en toen is de sleutelmaker komen opdagen en heeft mijn slot open kunnen krijgen. Tot daar aan toe. Maar de kosten waren belachelijk! Kon ook niet pinnen et cetera. Ze maken misbruik van mensen in een benauwde situatie! Ik weet dat ik dom was, maar wilde zo graag weer naar binnen!