Opdringerig beloofd terug te bellen gebeurt niet.
Zeggen dat ze doorgaat schakelen naar de desbetreffende afdeling maar hangt dan vervolgens de telefoon op.
I called trying to reach Vanderbron about a contract change and I got an old man who was very rude and said how could I expect him to just know English and help me. I then asked if this was Vanderbron�s customer service and he said yes and then hung up on me.
Ik belde over mijn nieuwe energiecontract en werd
met foute contract gegevens geconfronteerd.
Zou terug gebeld worden maar heb zelf teruggebeld.
Het overstappen was niet goed verlopen,hij zou mijhelpen en de contracten opzeggen zodat ik telefonisch een nieuwe kon afsluiten.Toen ik naar de welkomstpremie
vroeg zei hij dat die er niet bij zat.
Ik zei dat ik hier niet mee akkoord ga en werd onbeschoft
uit de leiding gegooid.
Ik had de klantenservice van Van de Bron gebeld ,
heel vreemd.Kreeg wel een mail met mijn contactgegevens
op mijn verzoek.
Ik vind het oplichters en weet niet welke connectie hun
met Van de Bron hebben .