Constant geen antwoord en ruis, hoogst vervelend.
Geplaatst op: 19 mrt. 2020 20:08Waarschijnlijk. Een callcenter. Nemen niet op
Geplaatst op: 07 mrt. 2020 15:03Wist niet wat Nuon blijven loon inhield en vroeg naar mijn persoonlijke gegevens aangezien ik al bij Nuon zit kon hij mijn gegevens niet opnoemen waarop het voor mij op oplichting leek en heb de verbinding verbroken
Geplaatst op: 17 dec. 2019 21:09Ik zeg dat ik geen belang heb na zijn uitleg. Vervolgens gooit hij met mijn gegevens om de oren. Zoals mijn geboortedatum etc. "ter controle". Doet dus alsof hij mij niet hoort.
Geplaatst op: 12 nov. 2019 19:07Werd gebeld en ze vroegen allemaal info, zeiden dat ze belden via BBC i.v.m. een goedkoper energiecontract. Vroeg ook om rekening nummer en overige gegevens. Niet in meegaan.
Geplaatst op: 25 sep. 2019 16:04Als je niemand aan de lijn krijgt weet je ook niet wie er belt.
Geplaatst op: 10 jul. 2019 21:09Call center
Geplaatst op: 19 jun. 2019 13:01Gewoon opspelen en duidelijk maken geen interesse
Geplaatst op: 05 jun. 2019 18:06gaat meestal 2x over en stopt dan
belt op verschillende tijdstippen en geeft geen enkele reactie bij opnemen.
Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.