Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

BCC Heerlen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Homeruspassage 13
6411 AX Heerlen
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    12:00 - 18:00
    Dinsdag
    09:30 - 18:00
    Woensdag
    09:30 - 18:00
    Donderdag
    09:30 - 21:00
    Vrijdag
    09:30 - 18:00
    Zaterdag
    09:30 - 17:00
    Zondag
    12:00 - 17:00
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over BCC in Heerlen

Detailhandel in wit-, bruin- en grijsgoed

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van BCC in Heerlen

Onze bezoekers over BCC in Heerlen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4/10
    (217 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    6%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.4/10
    (100 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.9/10
    (67 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.4/10
    (50 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over BCC in Heerlen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wasmachine gekocht, afspraak gemaakt voor levering, bevestiging gehad, verlog genomen op het werk, halve huis overhoop om plek te maken...komen ze niet opdagen omdat ze vergeten zijn de machine in te laden. Klantenservice incompetent, neemt geen klacht aan en biedt alleen optie nieuwe afspraak...alsof iedereen zomaar (weer) verlof kan krijgen op het werk. Straks een week zonder wasmachine, slechte service. Bij bcc kooop ik nooit meer iets
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vanmiddag stofzuiger gekocht, heel vriendelijke en deskundige verkoper. Stofzuiger was ergens anders goedkoper dus we kregen hem ook voor dat bedrag.Super tevreden klanten!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
16 mei 2015 een product aangeboden dat bij Harense Smid gekocht is (garantie). Telefonisch onbereikbaar (steeds een lange wachtrij). In Heerlen, waar het product is aangeboden om te repareren, geen telefoonnummer bekend.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Telefonische slecht te bereiken er zijn altijd 5 wachtenden voor u 24 uur lang. Als je een winkel wil bereiken is het een en het zelfde nummer (erg raar dat de winkel geen eigen telefoonnummer heeft).
Je moet al naar de winkel om je klacht te bespreken, parkeergeld benzinegeld en de telefoonkosten niet te vergeten. Ik zou zeggen doe eens iets aan deze klachten. Al moet ik wel zeggen dat we in de winkel in Heerlen vriendelijk geholpen zijn. Het is jammer dat ze al die klachten om hun oren krijgen.

Corrie Postma
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ze zijn gewoon niet via de telefoon te bereiken. Ik probeer het al 5 dagen, maar je blijft permanent in de wacht.
Er zijn altijd meer dan 5 wachtenden voor je, wat ik erg vreemd vind.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Je moet een half uur wachten en dan pas zeggen ze 'het is erg druk en verzoeken je om op een later tijdstip terug te bellen'. Het halfuur daarvoor blijven ze zeggen 'blijft u aan de lijn'. Ik vind dat ze dit in het begin moeten betalen, want als klant moet ik hiervoor de telefoonkosten betalen. Ik ben geen stap verder gekomen, dus voor mij hoeft het niet meer.