Wasmachine gekocht, afspraak gemaakt voor levering, bevestiging gehad, verlog genomen op het werk, halve huis overhoop om plek te maken...komen ze niet opdagen omdat ze vergeten zijn de machine in te laden. Klantenservice incompetent, neemt geen klacht aan en biedt alleen optie nieuwe afspraak...alsof iedereen zomaar (weer) verlof kan krijgen op het werk. Straks een week zonder wasmachine, slechte service. Bij bcc kooop ik nooit meer iets
Anne
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Vanmiddag stofzuiger gekocht, heel vriendelijke en deskundige verkoper. Stofzuiger was ergens anders goedkoper dus we kregen hem ook voor dat bedrag.Super tevreden klanten!
Annemie Brokamp
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
16 mei 2015 een product aangeboden dat bij Harense Smid gekocht is (garantie). Telefonisch onbereikbaar (steeds een lange wachtrij). In Heerlen, waar het product is aangeboden om te repareren, geen telefoonnummer bekend.
Corrie
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Telefonische slecht te bereiken er zijn altijd 5 wachtenden voor u 24 uur lang. Als je een winkel wil bereiken is het een en het zelfde nummer (erg raar dat de winkel geen eigen telefoonnummer heeft).
Je moet al naar de winkel om je klacht te bespreken, parkeergeld benzinegeld en de telefoonkosten niet te vergeten. Ik zou zeggen doe eens iets aan deze klachten. Al moet ik wel zeggen dat we in de winkel in Heerlen vriendelijk geholpen zijn. Het is jammer dat ze al die klachten om hun oren krijgen.
Corrie Postma
Mayk van Beek
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ze zijn gewoon niet via de telefoon te bereiken. Ik probeer het al 5 dagen, maar je blijft permanent in de wacht.
Er zijn altijd meer dan 5 wachtenden voor je, wat ik erg vreemd vind.
martha vrolings
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Je moet een half uur wachten en dan pas zeggen ze 'het is erg druk en verzoeken je om op een later tijdstip terug te bellen'. Het halfuur daarvoor blijven ze zeggen 'blijft u aan de lijn'. Ik vind dat ze dit in het begin moeten betalen, want als klant moet ik hiervoor de telefoonkosten betalen. Ik ben geen stap verder gekomen, dus voor mij hoeft het niet meer.