Vul hier in wat u zoekt

Onze bezoekers over ALDI in Haarlem

  • Algemene indruk van dit bedrijf:
    5.2
    3 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf:
    5
    2 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf:
    7
    2 beoordelingen
  • Totaal:
    5.7
    7 beoordelingen
Geef beoordeling

Reviews over ALDI in Haarlem


1 review
3.3
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Bij deze ALDI krijg je een erg slechte service. De medewerkers zijn regelmatig onbeschoft of onverschillig. Daardoor kom ik er zelden.

Vorige week 17-08-15 ca. 19:00 was niemand bij de kassa's, naar aantal keer roepen verscheen een boze mevrouw. Ze was ergens anders mee bezig. Ik wist niet bij welke kassa moest ik afrekenen omdat er niemand was en de cassiere liep geïrriteerd weer weg, de rij groeide tot ca 10 mensen. Ik kon makkelijk weglopen met mijn volle winkelwagen. Er waren nog aantal opmerkingen, dat ze niet komt voordat wagen uitgeladen is, dat de bezoekers haar bezigheden verstoorde enz. Groente schappen waren vies met restanten van rottende groente en fruit.

Jaar geleden kwam ik s'avonds bij dezelfde Aldi. Mijn linker arm was gebroken en daarom in mitella. Ik zocht mayonaise en ik heb een jonge medewerker gevraagd om aan te wijzen. Hij zwaaide ergens heen, wat ik niet begreep. Na het nog een keer vragen kreeg ik veel irritatie en opmerkingen, dat ik niet aardig genoeg vraag. Toen ging een andere bezoeker mij helpen. Bij de kassa zei een meneer dat ik moest opschieten! Ik ben 54 en mijn arm was in mitella, boodschappen kon ik met een hand een per een pakken. Ik kreeg geen service als een klant en geen respect als vrouw die bijna drie keer zo oud is en mindervalide. Eventueel met de boodschappen helpen was er geen sprake.
schande! Krijgen de medewerkers enige training? Of maakt het voor het bedrijf niet uit? De prijzen zijn inmiddels net zo laag als bij vele andere supermarkten. Bij de vergelijkbare Lidl had ik geen incidenten en veel betere service.

Gerelateerde bedrijven ALDI Haarlem