Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

UPS klantencenter Apeldoorn

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Kleine Fluitersweg 251
7316 MX Apeldoorn
Schrijf review
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    08:00 - 18:00
    Dinsdag
    08:00 - 18:00
    Woensdag
    08:00 - 18:00
    Donderdag
    08:00 - 18:00
    Vrijdag
    08:00 - 18:00
    Zaterdag
    Gesloten
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over UPS klantencenter in Apeldoorn

Het verrichten van expresbesteldiensten en van andere koeriersdiensten

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van UPS klantencenter in Apeldoorn

Onze bezoekers over UPS klantencenter in Apeldoorn

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.8/10
    (484 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    7%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.5/10
    (229 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3/10
    (139 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.3/10
    (116 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over UPS klantencenter in Apeldoorn

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
1. Het nummer in de telefoongids klopt niet, het is 020-5040500.
2. Daar krijg je eerst 4 miniuten allerlei opgenomen boodschappen te horen en vervolgens wordt je doorverbonden met ..... NIEMAND. Een lege lijn dus, zonder geluid. Voor >10 minuten.
3. Ik geloof dat ik importkosten moet betalen voor een land waar ik geen importkosten voor hoef te betalen, maar er is geen enkele ingang om dat te bestrijden. UPS strijkt het geld op.
KLANTENSERVICE is niet belangrijk voor UPS, ook niet als je al ?35,- voor de verzending hebt betaald en vervolgens toch 10 dagen op je pakje mag wachten.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vreselijke bot. Geef mij een echte medewerker ipv 5 minuten lange praat met een bot. oh mijn god.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik kan niemand bereiken. Het duurt minstens 10 minuten voordat je de hele uitleg hebt gehoord en daarna krijg je niemand aan de telefoon. heel erg onduidelijk
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
heel slechte service voor hulp verlening. eindeloos in de wacht en slechte verbinding
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slecht bereikbare klantenservice.
2 keer gebeld 1 keer 21 min in de wacht daarna verbinding weg daarna nog 1 keer 19 min in de wacht
Vragen ze mijn track and tracé nummer geef ik ze en wordt de verbinding verbroken.

Al met al een slechte service.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
UPS is eenmaal aan de deur geweest voor afleveren van het pakketje. Omdat ik niet thuis was zou ik dit bij UPS point op kunnen halen. Deze was dicht en sindsdien twee dagen later is niet duidelijk waar het pakketje is en of deze ooit op te halen is. De klantenservice weet niets en is ook niet bereid om naar een oplossing te zoeken. Een klacht indienen via de site lukt niet en verder komt er ook geen reactie of oplossing. Zeer slechte service of eigenlijk geen service.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Pakket de dag zelf niet op het juiste adres bezorgd door fout van de pakket bezorger. Telefonisch contact gehad en ik zal die zelfde avond alsnog mijn pakket krijgen. Een uur voor ik het zal ontvangen opnieuw telefonisch contact gehad dat het toch biet ging lukken. Volgende dag zal het voor 11:00uur bezorgd worden. Om 12:00uur nog steeds niemand. Wederom telefonisch contact en ze zouden het oplossen en mij terug bellen. Hierna niemand meer te pakken kunnen krijgen en wordt gewoon weg gedrukt. Simpel gezegd: ze hebben er schijt aan hun klanten en behandelen hun zonder respect! Advies: laat alstublieft niet uw pakket bezorgen via het kantoor in Apeldoorn.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Niet te bereiken. Betaal veel geld voor 24 uurs levering en de bezorger vertikt het, tot 2 keer toe, normaal aan te bellen en het pakketje te leveren. Niet thuis? Briefje in de bus terwijl ik in de woonkamer zit te wachten, belachelijk bedrijf.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Omdat UPS zich van hun klanten afschermt en geen email adres heeft voor meldingen
(je kunt wel via een formulier iets melden maar dat geeft dus geen mail adres) en ik wel wil laten weten wat ik de beoogde ontvanger van mijn pakket geschreven heb, via deze weg.
Mogelijk heeft u een mail gehad van UPS met trackings nummer 1ZC9T93UYZ95789823 betreffende het door u bestelde boek.
Kiala bestaat niet meer en is over gegaan in UPS.
Het pakket zal echter niet met deze zending komen, want UPS blijkt het label voor op het pakket via een popup scherm te leveren en dat stond op mijn PC (zoals bij veel PC gebruikers) geblokkeerd. Ups biedt geen optie om het label alsnog te printen. Telefonisch contact met UPS bevestigd dat ik een nieuwe verzending (en betaling) moet aanmaken en ik zelf eerst maar moet uitzoeken hoe ik de blokkering moet opheffen. Dat ben ik nu dus aan het uitzoeken. Ik zal het boek zo snel mogelijk opnieuw proberen op te sturen
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Prima