Vul hier in wat u zoekt

Onze bezoekers over UWV in Heerlen

  • Telefonische bereikbaarheid:
    17%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf:
    2,9
    76 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf:
    3,5
    43 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf:
    3,8
    35 beoordelingen
  • Totaal:
    3,3
    154 beoordelingen
Geef beoordeling

Reviews over UWV in Heerlen


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

ben bedrijfsarts bij arbo unie. heb gevraagd telefonisch contact te hebben met collega. nota bene heb ik de namen van 4 jaargenoten, werkzaam bij uwv heerlen genoemd.wordt dus niet hiermee geholpen. Ben 32 jaar werkzaam. wat bereikbaarheid betreft is er voor wat betreft de tweede helft alleen maar verslechtering wat bereikbaarheid betreft. Degene die ik aan de lijn kreeg was mevrouw Smit van klantencontact.Heb daarna nog 2 andere nummers gebeld en uiteindelijk kwam ik toch uit bij een van de collega's die ik zocht.Kreeg ook zij telefoonnummer. Ben dus niet te spreken over die mevrouw Smit.
Overigens houd ik me zeker aanbevolen voor een prijs.:)


1 review
9,3
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

-


1 review
2
  • Algemene indruk:
  • Service:
  • Prijs/Kwaliteit:

Ik wil gewoon doorverbonden worden met mevr. Weening uit Heerlen. Ik wil niet mijn hele verhaal nog een keer vertellen aan een telefoonmiep, terwijl ik de naam van de specialist heb. Wat een stom gedoe.


1 review
4
  • Algemene indruk:
  • Service:
  • Prijs/Kwaliteit:

Contact gehad met een centraal nummer, de eerste telefoniste verbond mij door, maar niemand nam op. De tweede telefoniste vertelde mij dat er een storing was en kon mij daardoor niet doorverbinden met UWV Heerlen. Ik verzocht haar mevrouw Verbruggen een mail te sturen. Dit ging niet, omdat alleen de telefoon werkte. De callcentermedewerkster kon mij ook het rechtstreekse nummer van mevrouw Verbruggen niet geven. Als de telefoon volgens de callcentermedewerkster wel werkt, waarom kan ik dan niet doorverbonden worden? Op mijn voorstel om mevrouw Verbruggen een mailtje te sturen met het verzoek mij terug te bellen werd wederom naar de storing verwezen.
De callcentermedewerkster deed een tegenstrijdige uitspraak, waar ik niet goed van word. Op uw site staat geen melding van een storing.
Waar blijft de serviceverlening?

Hoogachtend,
G. Wolvers

Gerelateerde bedrijven UWV Heerlen