Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Eneco Klantenservice Rotterdam

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Postbus 1014
3000 BA Rotterdam
Schrijf review
  • Storing gas- en elektra
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice zakelijk
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    08:00 - 18:00
    Dinsdag
    08:00 - 18:00
    Woensdag
    08:00 - 18:00
    Donderdag
    08:00 - 18:00
    Vrijdag
    08:00 - 18:00
    Zaterdag
    Gesloten
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website
Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Kaart is niet beschikbaar

Onze bezoekers over Eneco Klantenservice in Rotterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.8/10
    (1407 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    19%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.5/10
    (710 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.8/10
    (402 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.4/10
    (295 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Eneco Klantenservice in Rotterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik probeer contact te krijgen met de telefoon dat lukt niet toen met de computer dat lukt helemaal niet mijn email klopt niet ik heb deze email al heel lang ben er klaar mee
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Het lukt mij niet om in te loggen. Dit heb ik dit jaar al eens eerder gehand. Opeens schijnt mijn wachtwoord niet juist te zijn.
Op de site "mijn Eneco" kom ik niet eens omdat er volgens mijn browser teveel moet worden doorverbonden.
Als ik telefonisch contact wil hebben om hun probleem op te lossen moet ik daarvoor betalen. Zeer slechte service en klantgerichtheid!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik krijg ze niet te pakken en ik word er zo moedeloos van. Ik ben echt heel erg teleurgesteld.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Probeer al een tijdje Eneco te bereiken. Nu weer een wachttijd van 11 minuten en 0.45 per gesprek. De enige vraag die ik heb is waarom heb ik nog geen bericht ontvangen om de meterstanden door te geven. Per mail lukt het niet moet je een onderwerp invullen en dat staat er dan weer niet bij.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Nieuwe klant soepel aangemeld, behoudens systeemstoring.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slechte telefonische bereikbaarheid, ik ben meerdere malen doorverbinden voor 1 vraag en dan ook nog fout. Ik ben gewoon weer terug doorverbonden naar diegene die ik eerder aan de lijn had.
De klantenservice snapt niet waarover het gaat en dus ze geven je foute informatie. De producten zijn niet voor iedereen aan te schaffen en er wordt geen informatie verstrekt over alternatieven (die er overduidelijk wél zijn!!!!!!). Je bent gewoon een melkkoe, die dan nog niet eens fatsoenlijk antwoord krijgt. Ongeveer een uur aan de telefoon zitten voor géén informatie is wel erg lang! Maarja, als je ook alles verkeerd doorverbind, dan blijf je iedereen ook eeuwig aan de lijn houden. Ik heb ooit (nadat ik een klacht had ingediend) in een gesprek iemand heel veel tips gegeven om de processen te optimaliseren. Ze was erg blij met de tips en zou ze zeker gaan bespreken binnen de organisatie. Ze zat zich rot te schrijven.....
Ik heb er tot op heden niets van gemerkt. Zou het dan zo zijn dat de lagere goden wel weten dat het anders moet en kan, maar de hogere goden daar niet naar luisteren? Dom, dom, dom.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik word al jaren aan het lijntje gehouden door Eneco. Elke keer dat ik bel is men wel aardig en vindt men het allemaal erg vervelend, maar vervolgens ga je de molen in om vervolgens te stranden in een eeuwig durende wachtstand. Beloftes om te worden teruggebeld worden ook nooit nagekomen.

Te erg voor woorden, maar overstappen kan niet omdat we met onze installatie aan Eneco vastzitten.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb een afrekening van Eneco ontvangen d.d. 10 juli 2015. Binnen 2 weken zou het door mij te ontvangen bedrag aan mij worden overgemaakt. Ik kom erachter dat dit tot heden niet is gebeurd?
Schandalig.
In het verleden heb ik al een geldkwestie gehad met Eneco. Eerst had ik groen stroom en daarna een grijs stroom. Ze bleven mij factureren voor groene stroom totdat ik hen daarop wees.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vriendelijk en klantbewust. Op de hoogte van de producten, waar het bij menig bedrijf nog vaak aan schort. Vandaar een dikke tien.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
maanden geleden een afspraak gemaakt voor een nieuw contract na 3 jarig contract

aflopend 1 april 2015 nog steeds geen bevesteging ontvangen en diverse malen geprobeerd mijn nieuwe email adres door te geven.

mijn email adres is: j.hleeflang@online.nl