Onze bezoekers over Eneco Klantenservice in Rotterdam
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
3.8/10
(1407 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
19%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
3.5/10
(710 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
3.8/10
(402 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
4.4/10
(295 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over Eneco Klantenservice in Rotterdam
F.J.W Van der Lande
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik probeer contact te krijgen met de telefoon dat lukt niet toen met de computer dat lukt helemaal niet mijn email klopt niet ik heb deze email al heel lang ben er klaar mee
C.A. Paulusma
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Het lukt mij niet om in te loggen. Dit heb ik dit jaar al eens eerder gehand. Opeens schijnt mijn wachtwoord niet juist te zijn.
Op de site "mijn Eneco" kom ik niet eens omdat er volgens mijn browser teveel moet worden doorverbonden.
Als ik telefonisch contact wil hebben om hun probleem op te lossen moet ik daarvoor betalen. Zeer slechte service en klantgerichtheid!
Redouane madraz Madraz
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik krijg ze niet te pakken en ik word er zo moedeloos van. Ik ben echt heel erg teleurgesteld.
Wilko Klaauwer
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Probeer al een tijdje Eneco te bereiken. Nu weer een wachttijd van 11 minuten en 0.45 per gesprek. De enige vraag die ik heb is waarom heb ik nog geen bericht ontvangen om de meterstanden door te geven. Per mail lukt het niet moet je een onderwerp invullen en dat staat er dan weer niet bij.
J. Butter
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Nieuwe klant soepel aangemeld, behoudens systeemstoring.
Ik
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Slechte telefonische bereikbaarheid, ik ben meerdere malen doorverbinden voor 1 vraag en dan ook nog fout. Ik ben gewoon weer terug doorverbonden naar diegene die ik eerder aan de lijn had.
De klantenservice snapt niet waarover het gaat en dus ze geven je foute informatie. De producten zijn niet voor iedereen aan te schaffen en er wordt geen informatie verstrekt over alternatieven (die er overduidelijk wél zijn!!!!!!). Je bent gewoon een melkkoe, die dan nog niet eens fatsoenlijk antwoord krijgt. Ongeveer een uur aan de telefoon zitten voor géén informatie is wel erg lang! Maarja, als je ook alles verkeerd doorverbind, dan blijf je iedereen ook eeuwig aan de lijn houden. Ik heb ooit (nadat ik een klacht had ingediend) in een gesprek iemand heel veel tips gegeven om de processen te optimaliseren. Ze was erg blij met de tips en zou ze zeker gaan bespreken binnen de organisatie. Ze zat zich rot te schrijven.....
Ik heb er tot op heden niets van gemerkt. Zou het dan zo zijn dat de lagere goden wel weten dat het anders moet en kan, maar de hogere goden daar niet naar luisteren? Dom, dom, dom.
Christiaan Barends
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik word al jaren aan het lijntje gehouden door Eneco. Elke keer dat ik bel is men wel aardig en vindt men het allemaal erg vervelend, maar vervolgens ga je de molen in om vervolgens te stranden in een eeuwig durende wachtstand. Beloftes om te worden teruggebeld worden ook nooit nagekomen.
Te erg voor woorden, maar overstappen kan niet omdat we met onze installatie aan Eneco vastzitten.
S Soochit
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik heb een afrekening van Eneco ontvangen d.d. 10 juli 2015. Binnen 2 weken zou het door mij te ontvangen bedrag aan mij worden overgemaakt. Ik kom erachter dat dit tot heden niet is gebeurd?
Schandalig.
In het verleden heb ik al een geldkwestie gehad met Eneco. Eerst had ik groen stroom en daarna een grijs stroom. Ze bleven mij factureren voor groene stroom totdat ik hen daarop wees.
Jeanette Georgiadis
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Vriendelijk en klantbewust. Op de hoogte van de producten, waar het bij menig bedrijf nog vaak aan schort. Vandaar een dikke tien.
Harry Leeflang
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
maanden geleden een afspraak gemaakt voor een nieuw contract na 3 jarig contract
aflopend 1 april 2015 nog steeds geen bevesteging ontvangen en diverse malen geprobeerd mijn nieuwe email adres door te geven.