Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Albert Heijn Zaandam

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Vrieschgroenstraat 5
1503 MC Zaandam
Schrijf review
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    08:00 - 22:00
    Dinsdag
    08:00 - 22:00
    Woensdag
    08:00 - 22:00
    Donderdag
    08:00 - 22:00
    Vrijdag
    08:00 - 22:00
    Zaterdag
    10:00 - 20:00
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over Albert Heijn in Zaandam

Detailhandel in levensmiddelen en de tot het normale supermarktassortiment behorende zogenaamde nonfood tevens het brood- en slagersbedrijf. Detailhandel in drogisterij artikelen

Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Albert Heijn in Zaandam

Onze bezoekers over Albert Heijn in Zaandam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4/10
    (120 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    28%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.7/10
    (56 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4/10
    (35 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.7/10
    (29 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Albert Heijn in Zaandam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slecht kan het hoofdkantoor niet bereiken.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slecht. Het is niet mogelijk het hooftkantoor te bereiken, het gaat niet over boodschappen en de rest is dus waarschijnlijk niet belangrijk. Mischien dat via de media wel hun interesse prikkeld.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Geachte medewerk(st)er van Albert Heijn,

Op mijn mobiele telefoon krijg ik wekelijks aanbiedingen, ondermeer van Albert heijn. Tot mijn niet geringe verbazing was de laatste aanbieding betreffende goedkope treinkaartjes geldig van 30 april tot en met 13 mei en die tijdspanne leek mij wat kort. Ik wilde hierover een mail opstellen en versturen doch u bent per mail heel moeilijk te bereiken, hetgeen ik een duidelijk minpunt vind. Ik zie in de folder van vandaag dat de geldigheidsduur inderdaad is aangepast en ik wilde dit ook niet eenvoudigweg laten overkomen als een klacht doch als een opmerking. Verder ben ik van mening dat het van al te grote familiariteit getuigt om al uw correspondentie ( een te groot woord in dezen) te beginnen met 'je'/ Ik ben zelf de 50 gepasseerd en wil graag met 'u' aangesproken, of zoals de populaire uitdrukking zegt : ' ik heb niet met u op school gezeten dus wij kennen elkaar persoonlijk niet'. En ik zou u willen adviseren niet simpelweg een kláchtenformulier te laten invullen, doch ook een open uitnodiging om wát dan ook een Albert Heijn te melden, bij voorbaat een compliment. Ik heb deze suggestie al aan meerdere bedrijven gedaan en hij is positief ontvangen. Doe er uw voordeel mee en maak uzelf per mail makkelijk bereikbaar én stel een format in waarin klanten een compliment kunnen invullen. We leven in een maatschappij waarin klachten heel gemakkelijk te maken zijn, hetgeen ook psychologisch niet handig is. Ik ben klinisch psycholoog en MfN-registermediator en denk derhalve geregeld over dit soort zaken na. Hartelijk dank voor uw tijd en ik verwacht een gedegen antwoord per mail terug, mijn adres is s.bierma@hotmail.com