Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

EMTÉ Hoofdkantoor Veghel

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Corridor 11
5466 RB Veghel
Schrijf review
  • Faxnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Website
  • Social Media

Informatie over EMTÉ Hoofdkantoor in Veghel

EMTÉ Supermarkten is een supermarktformule waarbij de waarden "vers, ambachtelijk en klantvriendelijk" centraal staan. Onder de vleugels van Sligro Food Group is EMTÉ uitgegroeid tot een keten met 130 supermarkten door heel Nederland.

EMTÉ onderscheidt zich door véél aandacht voor topkwaliteit versproducten en persoonlijke service. Onze 6.000 medewerkers staan iedere dag met veel plezier voor onze klanten klaar. Deze klantgerichtheid heeft er in 2012 voor gezorgd dat EMTÉ uitgeroepen is tot Klantvriendelijkste Supermarkt van Nederland!

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van EMTÉ Hoofdkantoor in Veghel

Onze bezoekers over EMTÉ Hoofdkantoor in Veghel

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5.7/10
    (354 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    40%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5.4/10
    (154 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5.6/10
    (107 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6.2/10
    (93 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over EMTÉ Hoofdkantoor in Veghel

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb een klacht: kornuit bier is in de reclame en ze hebben het nergens. Misschien een paar kratjes of zoals in Goirle, vergeten te bestellen. Nou, mooie reclame. Eens kijken of ik van het hoofdkantoor ook nog iets hoor als trouwe klant zijnde.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Van de week een appel-kaneel vlaai gekocht voor €10,49. Ik heb goed op de verpakking gekeken, daar mijn vriend een ontzettende allergie heeft voor druiven/krenten/rozijnen. Deze zouden er niet in zitten. Allergie informatie staat enkel op dat deze vlaai gemaakt is waar ook noten verwerkt worden. Geen probleem dus, dacht ik. Gister avond lekker een stukje vlaai genomen samen, en wat denk je; JUIST!! Een rozijn in het stuk wat mijn vriend at. Direct een vernauwde luchtpijp, over zijn gehele lichaam uitslag en zuurbranden. Dus dat werd weer een retourtje ziekenhuis voor ons in plaats van een gezellig en romantisch avondje samen op de bank. Vandaag contact op proberen te nemen, zowel met de Emté als met Trommelen; waar de vlaai vandaan komt. Echter geen enkel contact kunnen maken. Ik ben zeer ontevreden!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik erger mij al een geruime tijd aan de klantvriendelijkheid van deze winkel. Met uitzondering van enkele medewerkers vind ik de klantvriendelijk van de Emté in Veldhoven uitermate slecht.

De meesten vragen niet: "Wilt u misschien de kassabon", maar kortaf "BON?" Ik zal er alleen nog komen voor de speciale aanbiedingen, maar zeker niet voor het personeel. Zelfs de manager is zeer onvriendelijk. En als zij het niet kan, hoe motiveer je dan je personeel?

Ik heb de indruk dat het personeel niet blij is met een bepaalde situatie, ze stralen dat zeker niet uit; bot en kortaf. Ik heb 45 jaar in de horeca gewerkt en weet wat klantvriendelijkheid kan doen.

Stuurt u maar eens een anonieme controleur, ik weet zeker dat u niet tevreden zal zijn.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
In Oosterhout zit de achterste kassa de klanten weg te kijken (chagrijnig). Ook de prijzen zijn te duur; het is in mij ogen een bedrijf voor de rijken en niet voor de minima zoals ik. Bijvoorbeeld een groot pak kip: 8 euro. Bij de Jumbo is dat 5 euro. Dat is toch weer 3 euro duurder.

Als blikken konden doden, was ik er niet meer geweest. Het maakt geen goede indruk op de klanten; het zijn er net robotten i.p.v. mensen. Sorry hiervoor, ik kom daar dus nooit meer.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mijn complimenten voor de steengoede spaaracties o.a. de bestek actie en als laatste het tapas servies. De medewerkers van de EMTÉ waar ik boodschappen doe (in Krispijn Dordrecht) zijn zeer behulpzaam, service gericht en vriendelijk. Ook de aanbiedingen zijn de moeite waard en jullie kwaliteit streeft AH voorbij! Bravo!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik ben goed geholpen aan de telefoon en ze zou in contact op nemen met de winkel. En ik zou er nog wat van horen via telefoon of mail. En ze wenste me een fijn weekend.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik wilde een melding doen over een onveilige situatie. Helaas niet telefonisch en ook niet per mail bereikbaar. Slechte zaak vind ik.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Aardige mensen en goede bedrijfsvoering.