Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

ABN AMRO Heerenveen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Burgemeester Kuperusplein 46
8442 CL Heerenveen
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Hulpdienst
    Toon telefoonnummer
  • Creditcard
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice buitenland
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    10:00 - 18:00
    Dinsdag
    10:00 - 18:00
    Woensdag
    10:00 - 18:00
    Donderdag
    10:00 - 20:00
    Vrijdag
    10:00 - 18:00
    Zaterdag
    Gesloten
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over ABN AMRO in Heerenveen

Bankbedrijf

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van ABN AMRO in Heerenveen

Onze bezoekers over ABN AMRO in Heerenveen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3/10
    (119 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    10%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.5/10
    (64 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.6/10
    (33 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.5/10
    (22 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over ABN AMRO in Heerenveen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Top bank, Alleen lastig als je digitaal niet goed ontwikkeld ben zoals de meeste mensen.
De jonge fijne medewerkers verwachten dat je het wel alles weet en kunt.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slechte klanten service is niet te bereiken
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Heen en weer gejojo'd van de nabestaandendesk naar het kantoor. Dat zich in het centrum bevindt en volstrekt onbereikbaar is. Maar als je er dan eenmaal bent is er niemand die tijd voor je heeft, of je moet drie weken van te voren een afspraak maken. En het ergste is, dat je nooit de eerste keer alles geregeld krijgt, je moet er nog zeker enige malen vaker naar toe. Ben zo blij dat ik geen ABN AMRO rekening heb!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Moeilijk telefonisch bereikbaar, kantoor Heerenveen bleek slechts 1 dag per week (dinsdag) bereikbaar en geopend. Moet dus een doordeweekse dag vrij nemen om dit kantoor te bezoeken en kan dat niet regelen in mijn vrije tijd ( een vrijdag) Overigens wel een vriendelijke dame aan de telefoon, welke ik beklaag om de boodschap die zij aan de "klant" mag overbrengen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Je staat veel te lang in de wacht. Ik krijg te veel informatie waar ik niks aan heb en moet te veel stappen doorlopen om alleen maar iemand te spreken. Ik heb sinds 2013 een nieuw zakelijk bankrekeningnummer en vanaf dat moment is het een puinhoop.

Betreffende een incasso blijkt na het zoveelste contact dat er een fout in het systeem van de ABN AMRO zit. Dit is een worsteling die al meer dan een half jaar aan de gang is om de betreffende firma te overtuigen dat het niet aan mij ligt.