ik kom niet bij de telefooncentrale uit om iemand te spreken
Evert van der Lingen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Als je denkt dat je na 30 jaar lidmaatschap door de ANWB netjes wordt behandeld heb je het mis.
Het is gewoon een grote organisatie waar ledengeld moet worden verbrand en die helemaal niet het ANWB lid voorop stelt.
Een klacht wordt gewoon niet serieus behandeld en gelooft men klakkeloos hun zakelijk partner Logicx.
En opzeggen werken ze wel aan mee. Waarom ook niet, binding met hun leden interesseert ze helemaal niets.
Gelukkig bestaan er nu zat (goedkopere) alternatieven.
Dag ANWB.
Jan Dirk Rutgers
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Goed en adequaat geadviseerd en direct geëffectueerd.
Fred de Jong
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Telefonisch zeer slecht berijkbaar. Ik heb 3x gebeld en 10 tot 20 min in de wacht en dan komen zij de afspraken niet na. In een woord schande.
P.I. Neut
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Zit NU met een vraag waarop ik graag een antwoord/advies wil hebben. Een overigens aardige telefoniste vertelt dat de ANWB alle telefonische advieslijnen heeft geschrapt en dat alles per e-mail moet. Maar heb je (op dat moment) geen internet, dan laat de ANWB haar
(platinum) leden mooi in de kou staan.