Vul hier in wat u zoekt

KIN Netherlands BV Den Haag

Verheeskade 197 2521DD Den Haag
  • Telefoonnummer:
    Klantenservice:
  • Bedrijf nu anoniem bellen:

    Waarom anoniem bellen?

    • Privacy op uw telefoon, geen last van callcenters
    • Voorkom dat u op verkeerde momenten wordt teruggebeld
    • Uw oproep is onherkenbaar en kan niet genegeerd of ontweken worden
    (€ 0,90 cpm)
  • Doorverbind code:
  • Website:

Informatie over KIN Netherlands BV in Den Haag

Lucardi juwelier is de grootste juweliersketen in Nederland en met een landelijke dekking altijd dichtbij. Wij gaan mee met de laatste trends op het gebied van sieraden en horloges!

Onze bezoekers over KIN Netherlands BV in Den Haag

  • Telefonische bereikbaarheid:
    12%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf:
    2.7
    78 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf:
    2.6
    65 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf:
    4.4
    57 beoordelingen
  • Totaal:
    3.2
    200 beoordelingen
Geef beoordeling

Reviews over KIN Netherlands BV in Den Haag


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Vandaag gebeld met een van de medewerkers bij de klantenservice over een ring die al 2 x kapot is in nog geen 4 maanden tijd! ( al 2 keer een steentje uit). Ik werd erg onvriendelijk behandeld en mevrouw in kwestie liet me niet uitpraten.


1 review
3.3
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

4/10/16 een zilveren schakel armband met zilveren bedeltjes ingeleverd om er 3 bedeltjes aan te laten zetten. 1 bedeltje moest voor reparatie, armband + bedeltjes ingeleverd. 1 klanten bon gekregen waar niet op stond dat ik de gehele armband heb ingeleverd. e-mail gekregen dat ik alles kon ophalen. Bij het ophalen lag alleen 1 bedeltje klaar en de ingeleverde armband + bedeltjes waren kwijt. Zelfs nog beschuldigd door de verkoopster dat ik de armband nooit heb in geleverd. Deze armband heeft heel veel emotionele waarde voor mij en de bedeltjes zijn antiek. Graag met spoed een reactie en zorgen dat de armband weer terecht is. Zo niet, gaan wij hier een behoorlijk zaak van maken.


1 review
4
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ja heeft het zin om iets daarover te schrijven? Ik wil het toch kwijt! Ik wacht netjes in Almelo op de verkoopster, ze werkt er al jaren dus ik wacht tot het privé gesprek wordt beëindigd. Ze was van slag door het gesprek, ik weet het niet. Maar ze heeft me geïrriteerd geholpen! Jammer, ik ben geschrokken weggelopen uit de winkel waarbij ze me nog na riep als verkoopster "ja wat wil je dan? die ring is je toch te groot," jij wilt gewoon die ring". Ja, ik wilde inderdaad die ring .Dan gaat het je als verkoopster niet aan waarom een klant die ring wil. Ik zei nog, nou je bent een goede verkoopster. Kortom erg jammer!


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Al 15 jaar lang heb ik een massief zilveren zegelring die van mijn opa is geweest. Deze zegelring heeft hij op zijn sterfbed aan mij gegeven. Ik draag de zegelring nu al 4 jaar en ben er erg blij mee. Ik wou graag een letter in de ring laten zetten. En kon hem de volgende dag ophalen. Ik was erg aan het twijfelen omdat ik die ring dag en nacht om heb. Kom ik de volgende dag in de Lucardi om de ring op te halen. Dus ik kijk goed naar de ring - zit de letter bijna links onderin het hoekje, terwijl ik expliciet gevraagd had om het precies in het midden te zetten.

Ik heb verhaal gehaald bij degene die het gegraveerd had en die verzekerde mij dat de letter in het midden zat. ik was enorm boos en verdrietig over deze situatie. Uiteindelijk zeiden ze dat ik mijn geld mocht terug krijgen, inclusief de mislukte ring. Daarna hebben ze me de winkel uitgewimpeld. Ik ben niet te spreken over de service, en hoe mijn ring gegraveerd is. Jammer dat het zaterdag was, waardoor ik niet het hoofdkantoor kon bereiken. Maar dit is niet het laatste wat ze van me gehoord hebben.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Mijn ervaring met Lucardi was erg slecht. Mijn vriendin liet gaatjes schieten in haar oor bij het filiaal in Alphen aan den Rijn. Na lang beslissen waar de oorbellen kwamen en stipjes stonden schoot de vrouw compleet naast de stip op het oor. Vervolgens moest er extra betaald worden om opnieuw te moeten schieten wat op eigen risico moest gebeuren. Werkelijk belachelijk. Je verwacht de service ook niet hoog van een zaak die zich voordoet als een juwelier, maar zo'n slechte ervaring heb ik nog nooit gehad als klant.


1 review
2.7
  • Algemene indruk:
  • Service:
  • Prijs/Kwaliteit:

Slechtere service nog nooit meegemaakt. Ik wacht al 8 weken op mijn horloge en ik als klant moet telkens contact opnemen, terwijl de medewerker mijn horloge stuk heeft gemaakt. Ook krijg ik telkens te horen dat het nog een weekje duurt, maar de weken worden alleen maar verlengd bij Lucardi !

Gerelateerde bedrijven KIN Netherlands BV Den Haag