Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

ING Bank Alphen aan den Rijn

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Castellumstraat 1
2405 CB Alphen aan den Rijn
Schrijf review
  • Alarmlijn (diefstal, vermissing)
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Saldolijn
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice zakelijk
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice particulieren
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    09:30 - 18:00
    Dinsdag
    09:30 - 18:00
    Woensdag
    09:30 - 18:00
    Donderdag
    09:30 - 18:00
    Vrijdag
    09:30 - 18:00
    Zaterdag
    09:30 - 16:00
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over ING Bank in Alphen aan den Rijn

Bankbedrijf

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van ING Bank in Alphen aan den Rijn

Onze bezoekers over ING Bank in Alphen aan den Rijn

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.5/10
    (145 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    12%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.5/10
    (81 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.2/10
    (36 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.9/10
    (28 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over ING Bank in Alphen aan den Rijn

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slechter kan niet om een afspraak te maken
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slecht bereikbaar
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
is niet te bereiken zeer slechte zaak, + dat je nog 90 cent p/m moet betalen
om bij rekeningen te komen. jammer is een tijd geweest dat zo kon binnen lopen of bellen,
was allemaal niet goed kon beter dachten ze, doei ogen en oren een keer open
en hoor wat er allemaal speelt.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Gewoon niet bereikbaar
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
maar goed dat overheid instaat voor de grote banken als bedrijf een onpersoonlijke/bureaucratische ramp.
casus : nieuwe vertegenwoordiger aangemeld nav ubo verhaal (oude stond niet meer op kvk) allemaal prima rekening geblokkeerd vanwege oude vertegenwoordiger nieuwe vertegenwoordiger wacht nog op inlog en ww gaat wel weekje duren .zou niet weten hoe nu salaris uit te betalen ? en niemand die het interesseert.
Aan de tel 100 vragen en verhaal over privacy regels ,wilde afspraak maken sta daar ging lukken. medewerker wilde weten waarom bij de zesde zin onderbrak hij me aub geen heel verhaal vraag het dan niet !
nu via familie ga ik lonen uit prive betalen rot gevoel
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Super slechte service,altijd problemen met automaat.

Personeel staat je gewoon uit te lachen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer slechte service geld storten altijd een probleem.
Aan de balie helpt vaak maar een medewerker en lange wachttijden.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vandaag telefonisch geprobeerd afspraak te maken op kantoor, maar via het service nummer kan je niet in contact komen met het filiaal waar je heen wilt. Ze hebben daar geen telefoonnummers, en doorverbinden kan ook niet.
Het jammere is dat ze ook niet een afspraak kunnen inplannen, van een modern bedrijf verwacht ik dat wel heden ten dagen.
De service krijgt een ruime onvoldoende, als er toch een mogelijkheid is voor een afspraak op kantoor die ik over het hoofd heb gezien laat het mij weten en ik pas mijn beoordeling aan.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Geprobeerd om een afspraak te maken met een contactpersoon voor een huidige hypotheek, maar dat is niet te doen. Men vraagt het hemd van je lijf en wil eigenlijk dat je je problemen door de telefoon verteld, terwijl je aangeeft dit niet te willen doen. Dit ervaar ik als zeer beledigend. Dit is meer een bewijs dat je niet serieus wordt genomen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer lange wachttijden. Een aantal medewerkers zijn gelukkig wel no-nonsense, maar zij worden ondergesneeuwd door collega's die traag te werk gaan, grappig proberen te zijn, veel non-informatieve gesprekken houden en gewoon niet to the point zijn. Hierdoor duurt het eeuwen voordat je aan de beurt bent en ook voordat je klaar bent met je gesprek/vraagstuk.

"Fake it till you make it" gaat hier niet op; als je niet oprecht moet lachen, lach dan niet, of neem een paar acteerlessen (laat het er niet uitzien alsof het pijn doet). Hetzelfde geldt voor gesprekken voeren met klanten en vragen naar dingen waar je niet in geïnteresseerd bent. Al het hiervoor genoemde resulteert in een ongemakkelijke sfeer en het is niet efficiënt. Een poppenkastidee krijg je daarvan.