Wat een slechte service. Telefonisch niet bereikbaar, ook niet in nood. Komen hun afspraken niet na. Er valt niets te regelen met hen. Ga niet bij deze bank!
nienke
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Verschrikkelijk om deze gasten te bereiken!
H. Vreeman
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Bereikbaarheid is slecht...algeneen nummer wordt afgedaan met een digitaal antwoord ...wat niet het juiste antwoord. Is
Chatten kan niet : niet beschikbaar geet die aan.
Service knop werkt niet voor wettelijk gemachtigden...je krijgt allen voor je eigen rekening de informatie ...niet voor degene waar voor je gemachtigd bent..
Dus er blijft niks anders over dan naar het kantoor te gaan..als je niet een half uur in de wacht wilt staan.
B.J.E. Schepers
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Servicelijn 020-2288 88 niet bereikbaar.
Ma. 13 juli van 14.00 tot 15.30 uur gebeld, wordt niet opgenomen.
Ook gebeld via 020-888 00. Kreeg wel contact en werd intern doorverbonden.
Hierna weer 30 min. gewacht, telef. werd echter niet opgenomen.
Zeer slecht voor zo'n grote bank.
Toen geprobeerd bij ING Doetinchem, echter geen telf.nummer bekend.
Ik ben een senior van 79 jaar en kan niet alles vanuit mijn computer..