WE zijn 50 jaar klant en op 1nov krijgen we een brief dat 13 nov onze rekening wordt geblokkeerd.
Geprobeerd via chat en via service nummer contact te krijgen.
WE moeten onze paspoort gegevens en foto geven.
Ze hebben al 50 jaar onze gegevens ,we zijn 78 en 72 jaar en digitaal niet handig,
hoezo privacy wetgeving en klantvriendelijkheid.
Zulke gebeurtenissen maken het leven stress vol en verdrietig.
Waar vindt je nog een vriendelijke medewerker die je helpt?
Sytze
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
De ING bank in Leeuwarden is totaal onbereikbaar.
Hun telefoonnummer staat niet in de digitale telefoongids en als je het centrale nummer van het hoofdkantoor belt, weigert men het telefoonnummer van ING Leeuwarden te geven.
Henk Dijkstra
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik vind dat ik netjes en volledige info heb gehad. Ik ben sowieso erg tevreden over ING in het algemeen.
J C de JONG
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Overstappen naar andere bank is hopeloos. Zijn nu een jaar bezig en is nog niet afgesloten. Op 2-6-2015 heb ik 10 euro overgemaakt voor lopende kosten en deze zijn spoorloos.
Robin
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik heb een erg goede ervaring met de ING. Ik werd erg goed behandeld en ze waren erg behulpzaam.