Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Hertz Deventer

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Dortmundstraat 6
7418 BH Deventer
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Reserveren
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice buitenland
    Toon telefoonnummer
  • Faxnummer
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    08:00 - 18:00
    Dinsdag
    08:00 - 18:00
    Woensdag
    08:00 - 18:00
    Donderdag
    08:00 - 18:00
    Vrijdag
    08:00 - 18:00
    Zaterdag
    08:00 - 10:00
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website
Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Hertz in Deventer

Onze bezoekers over Hertz in Deventer

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5/10
    (6 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5/10
    (2 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5/10
    (2 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5/10
    (2 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Hertz in Deventer

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Begin februari heb ik vanuit het buitenland een auto in Enschede prepaid gereserveerd. Toen ik 's ochtends bij Hertz aankwam was de zaak nog gesloten. Bij een tankstation ernaast kreeg ik te horen dat deze locatie was opgedoekt, en gaven me een nummer van Hertz in Deventer.
De Hertz in Deventer was bijzonder niet-behulpzaam. Hun houding kwam er op neer dat ik een auto nodig had, dus moest ik maar zelf kijken of en hoe ik in Deventer kon komen. Het was immers niet hun probleem.
Dat ik de auto had gehuurd omdat ik (a) geen vervoer heb (b) ergens op tijd most zijn, kwam niet in hun op. Ik huur vaker auto's, en in dit soort situaties zou ik verwachten dat, of ze iemand sturen om de klant op te vangen (met of zonder auto) of tenminste een duidelijk bericht op de deur zetten met wat de klant moet doen. Maar niks.
Het zal niet verbazen dat ik mijn afsprak niet heb gehaald en uiteindelijk een auto bij Europcar heb moeten boeken.