Vul hier in wat u zoekt

Service Apotheek van den Bergh en van den Reek Breda

Ginnekenweg 23 4818JA Breda
  • Faxnummer:
    Telefoonnummer:
  • Bedrijf nu anoniem bellen:

    Waarom anoniem bellen?

    • Privacy op uw telefoon, geen last van callcenters
    • Voorkom dat u op verkeerde momenten wordt teruggebeld
    • Uw oproep is onherkenbaar en kan niet genegeerd of ontweken worden
    (90 ct/min)
  • Doorverbind code:
  • Website:

Informatie over Service Apotheek van den Bergh en van den Reek in Breda

Beheer eigen vermogen.

Onze bezoekers over Service Apotheek van den Bergh en van den Reek in Breda

  • Telefonische bereikbaarheid:
    30%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf:
    4,4
    15 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf:
    4,4
    15 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf:
    4,7
    14 beoordelingen
  • Totaal:
    4,5
    44 beoordelingen
Geef beoordeling

Reviews over Service Apotheek van den Bergh en van den Reek in Breda


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ik krijg pijnen van een bepaalde fabrikant van een medicijn dat ik gebruik. In principe bepaalt de verzekering welke fabrikant je gebruikt. Van de verzekering heb ik schriftelijke toestemming om een andere fabrikant te proberen. Mijn arts vindt dit ook medische noodzakelijk. Apotheker Suzan Woltermann doet alles wat ze kan om de vergoeding van het medicijn van deze fabrikant te weigeren. Zij mag officieel weigeren omdat zij namens de verzekeraar de medische noodzaak moet beoordelen. Ze wijst echter consequent alle verzoeken van mensen af om de simpele reden dat het haar geld kost en gaat hier voorbij aan de wens van de (huis)artsen die ze met haar charme in haar zak heeft. Slechts 5% van de verzoeken wijst ze toe omdat ze dat zonder boete kan doen. Dit % is wat zij overeengekomen is in wurgcontracten met verzekeraars. Dat ik met ernstige pijnen verder moet interesseert haar helemaal niks: Dit is een uitwas van het kapitalisme. Ze levert mij een medicijn terwijl ze weet dat ik er zeer veel pijnen van krijg. Ze overtreedt hiermee de wet maar ook de beroepscode en de beroepseed die ze heeft afgelegd. Ik dacht dat apothekers mensen wilden helpen, maar nu komt de ware aard van deze lui naar boven.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ik krijg pijnen van een bepaalde fabrikant van een medicijn dat ik gebruik. In principe bepaalt de verzekering welke fabrikant je gebruikt. Van de verzekering heb ik schriftelijke toestemming om een andere fabrikant te proberen. Mijn arts vindt dit ook medische noodzakelijk. Apotheker Suzan Woltermann doet alles wat ze kan om de vergoeding van het medicijn van deze fabrikant te weigeren. Zij mag officieel weigeren omdat zij namens de verzekeraar de medische noodzaak moet beoordelen. Ze wijst echter consequent alle verzoeken van mensen af om de simpele reden dat het haar geld kost. Slechts 5% van de verzoeken wijst ze toe omdat ze dat zonder boete kan doen. Dit % is wat zij overeengekomen is in wurgcontracten met verzekeraars. Dat ik met ernstige pijnen verder moet interesseert haar helemaal niks: Dit is een uitwas van het kapitalisme. Ze levert mij een medicijn terwijl ze weet dat ik er zeer veel pijnen van krijg. Ik dacht dat apothekers mensen wilden helpen en dat ze daar al die jaren voor gestudeerd hebben maar in de praktijk moet alleen hun portemonnee gevuld worden.


1 review
2,7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Lange wachtlijsten, misbruik maken van kosten medicijnen die niet in pakket zitten. Onvriendelijk aan de balie. Waar is de service gebleven en de persoonlijke aandacht. Een robot achter de balie aan een lopende band.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Alles duurt hier ontzettend lang. Als je een paar uur hebt, kun je je medicijnen hier halen. Er moet onderling tussen collega's veel worden besproken. Er werkt 1 dame die wij de terrorassistente noemen. Zeer chagrijnig en zij leest iedereen luidruchtig de les. Altijd goed om te weten wat je buurvrouw allemaal mankeert.

Erg vervelend allemaal, naar de apotheek gaan is al geen pretje. Warm, hartelijk en geïnteresseerd ontvangen worden zou kunnen helpen. Slap ouwehoeren doen mensen maar in hun eigen tijd. Niet als er klanten staan te wachten.


1 review
10
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Goed.


1 review
6,7
  • Algemene indruk:
  • Service:
  • Prijs/Kwaliteit:

Het contact, toen ik aan beurt was, was contact goed en voorlichting ook goed en prettige vrouw.
De ontvangst in zijn algemeenheid ervaar ik vaak als zeer anoniem. alsof je lucht bent. Alsof je niet binnenkomt, geen gedag, terwijl iedereen rondloopt/langsloopt.


1 review
2
  • Algemene indruk:
  • Service:
  • Prijs/Kwaliteit:

Zeer slechte service, afspraken omtrent medicijnen worden niet nagekomen, dingen worden vergeten, medicijnen worden met 30 graden in de brievenbus gedeponeerd, telefonisch zeer slecht bereikbaar.

Gerelateerde bedrijven Service Apotheek van den Bergh en van den Reek Breda